21 octombrie 2011

Comentarii despre ateism si credinta (preluare dupa un alt site)

Oficial, în România sunt 8.524 atei şi 12.825 de persoane fără religie, potrivit recensământului din 2002, mai exact 0,2 la sută dintre români.
_____________________________

dupa zecile de comentarii impotriva lui Dumnezeu ar parea ca procentul este de 90%. Deci, sa vedem... care ar fi motivul acestor comentarii ?

#2 veve 20.10.2011 21:16

_____________________________

Sa fii ateu inseamna sa fii de o alta confesiune?pff...ce erori de ordin logic faceti..ateul reprezinta normalitatea,persoana care nu crede in zane,mos craciun sau alte fiinte invizibile.Sa inteleg ca dumneavostra credeti ca Pamantul a fost creat acum cateva mii de ani si ca dinozaurii nu au avut log pe arca lui Noe?

#3 Alex 20.10.2011 21:16

_____________________________

Cred ca cel putin 10% se vor declara Atei :)
Eu unul ma declar si nu mai sunt ipocrit ca pana acum :))

#4 Alex 20.10.2011 21:19

_____________________________

Apropo eu sunt ateu dar Remus Cernea nu ma reprezinta nici macar 1% :) Cred ca el face mai mult rau ateilor din Romania

#5 cristy 20.10.2011 21:22

_____________________________

@2 veve:Poti dovedi ca nu exista Dumnezeu, chiar daca nu l-ai vazut. Sunt lucruri(sa zic asa) care nu se vad, dar se simt(cine le simte). Dar asta nu inseamna ca nu exista.

#6 intrebare 20.10.2011 21:23

_____________________________

pai daca numaram masonii stiu si eu .. cati or fi ?

#7 Dramatisme 20.10.2011 21:25

_____________________________

Titlul e prea dramatic. Nici ateii nici habotnicii nu au de ce se lauda. Importanta ar fii separarea religiei de stat.

#8 bibi 20.10.2011 21:28

_____________________________

Eu am ample dovezi din viata mea personala ca Dumnezeu sau ceva care _____________________________ la rugaciuni si ne ajuta la nevoie exista. Dar in viata mea nu m-am spovedit, de mers la biserica nu merg, iar cel mai mare contact cu religia oficiala e ca mai mananc painica luata de altii de paste de la biserica. Asta ca sa nu-i jignesc, cand sunt oaspete la ei.

#9 veve 20.10.2011 21:29

_____________________________

@cristy
Cum poti dovedi ca exista Dumnezeu?Nu crezi ca e mai degraba vorba de indoctrinare aici?De alterarea perceptiei?Daca eu invat de mic ca sun zei in Olimp,la fel de bine pot sa simt ca exista zei

#10 Dragos 20.10.2011 21:52

_____________________________

Eu sunt un om fara dumnezeu

#11 elvira 20.10.2011 21:55

_____________________________

Eu am avut curaj sa ma declar ateu in 2002 si cu siguranta ma voi declara si acum. Nu pot nega realitatea si as estima ca procentul ateilor ce vor avea curajul sa si declare asta nu va fi mai mare de 1%.

#12 Ateu 20.10.2011 21:58

_____________________________

A fi ateu inseamna a folosi logica si ratiunea. Atat, nu are legatura nici cu Cernea, nici cu altcineva. Nu am nevoie de povestile altora, si, atat timp cat ei ma lasa in pace, respectul este reciproc.

#13 anon 20.10.2011 22:00

_____________________________

Franta? Cehia? Olanda? niste societati barbare, nu ca prea-luminatul neam romanesc, varf de lance a secolului XXI

#14 papistasul roman 20.10.2011 22:01

_____________________________

@bibi


Daca ti-ai gasit un amant care sa ti-o traga la fund nu inseamna ca dumnezeu te ajuta ci asa esti tu de la natura. . Dumnezeu nu exista decat in niste minti bolnave, in m intile unor frustrati care nu se descurca in viata si cauta ,,tamaduire'' la aceasta entitate inventata pt idiotii cu nervii la pamnt. Uitati-va la cohortele de imbecili care merg la diverse pomeni sa pupe moastele cinestiecui cretar sfant si veti observa niste fete de imbecili cu trasaturi de dementa acuta si apucaturi de razboinici. Niste tate cat vacile gestante care sufla din greu in apropierea sarmalelor jegoase pregatite de afaceristii apostolici ai unei BOR fasciste care vocifereaza continuu si arunca invective la ,,adversarii'' care sunt gata sa le ia carnatii sau fasolea ,,mireana'' inainte. Uitati-va la popii care cu privirile lucioase ca de drogati (nu m-ar mira sa fie si drogati) privesc pofticios la buzunarele imbecililor gata sa le descarce in sacii pregatiti de pt a aduna aceste,,daruri'' in numele unui dumnezeu-psihoza. Dumnezeu este al celor saraci si material si cu duhul.

#15 ... 20.10.2011 22:04

_____________________________

@3
Las-o mai moale cu 10%, ai noroc daca se declara 1% atei.

#16 ... 20.10.2011 22:06

_____________________________

@14
Nu mai vorbi de frustrare cand comentariul tau da pe afara de asa ceva.

#17 OLTEANUL 20.10.2011 22:20

_____________________________

CINE SE DECLARA DE VREO RELIGIE SA FIE IMPOZITA MAI MULT.

EU DACA NU SPRIJIN VREO RELIGIE VREAU IMPOZITE MAI MICI.

POPII SA NU IA BANI DIN SALARIUL MEU.

NU AM NEVOIE DE SERVICIILE LOR.

#18 G 20.10.2011 22:22

_____________________________

Si eu o sa ma declar ateu

#19 BuLiGaS 20.10.2011 22:24

_____________________________

Jurnalisti inculti si neatenti la transcriere, Remus Cernea vorbea despre a te declara AGNOSTIC, nu gnostic. Intre cele doua fiind o diferenta mai mare decat intre rai si iad, arde-re-ati voi de jurnalisti ignoranti in toate focurile grozei crestine, ca o incurcati cu agnosticismul.

#20 Petre 20.10.2011 22:40

_____________________________

Exista un caz de TPI cu crime impotriva umanitatii in care BOR face presiuni criminale uriase ca sa nu se judece, find prinsa impreuna cu serviciile secrete (Radici Francisc, DGIA) din Romania folosind tehnologie si paraduhovnicie lacizata, pentru a mima un alt fel de duh si a pacali religios oameni cu dumnezei falsi, inclusiv PF Daniel, dar si Basescu, de exemplu clipul lui Topescu, caci mijloacele acestea sunt folosite si la sex si viol, si la religia tehno prin manipularea mintii si nu numai. Inclusv cu telecomunicatii cerebrale, ceva extrem de banal azi, folosite ulterior cu mult mai tarziu si de Basescu, PDL, Guvern, pentru ca biserica din Damaroaia, Radici, DGIA, mafia lor cultica, prinsi, sa compromita cat mai multi cu aceeasi culpa, sa ii apere de justitie prin culpa comuna de nivel TPI. Au avut loc acte de tortura si terorism in biserica. Cazul arata clar cum Romania este stat sharia, dar el a devenit sharia al Satanei FARA ECHIVOC, dumnezeul Romaniei este Satana. Fara proces, etern este asa, NU MAI AI CE SA II FACI, procesul declansat este ireversibil. In razboulprodus masonera cultica este actor prm si BOR refuzasa nu fie amsonica, cand toti duhovnicii reali spun ca masoneria, e Satana, fara echivoc, si asa e. De aceea este net preferabil un stat ateu stintific, dominat de justitie, decat unul religios al Satanei. In rest fiecare crede in ce vrea, starea delorabila a natiunii arata ca BOR nu a facut nimic pentru ea, spre deosebire de catolicism.Cat priveste ziarul, domnilor, nu aveti voie sa impuneti. Exista libertatea credintei. Sunteti pseudocrestini, nu crestini, adica nu sunteti crestni indiferent cat va inchinati si faceti pomeni.

#21 Darwin 20.10.2011 22:44

_____________________________

Cincizeci de ani de comunism. Cincizeci de ani fara religie. Generatii intregi de oameni fara Dumnezeu care se cred destepti si intelepti. Omul fara spiritualitate ramane doar un biet animal inteligent. Macar de ar fi moral. Dar nu, trebuie sa radem de cei care cred altfel decat noi, chiar daca noi nu vrem sa stim nimic despre Dumnezeu.

#22 Radu T. 20.10.2011 22:48

_____________________________

Eu sunt un om credincios: cred cu tarie ca nu exista o entitate, un magician care a creat planetele si fiintele vii dupa vointa sa. Traim intr-o era in care vedem cum se formeaza planetele, descifram secretele atomilor si ale celulelor. Avem norocul ca traim langa oameni care-si dedica viata sa gaseasca neincetat aceste raspunsuri. Spre deosebire de barbosii (scuze de ofensa) care probabil si-ar dori sa sedeze masele cu teoriile biblice si peste cateva zeci de mii de ani. Mai lipseste ca odraslele noastre sa invete la ora de stiinta ca apa exista in univers din a 2-a zi a existentei sale, sau la anatomie ca omul a fost facut din lut si i s-a insuflat viata. Atata timp cat la noi exista 18300 de biserici, 4700 de scoli generale (intre care jumatate sunt la limita decentei) si 470 de spitale (majoritatea cu conditii jalnice fata de cele europene), iar enoriasii si preacuviosii sunt de acord cu inca un mastodont de 400.000.000€, un fel de mall popesc poleit cu aur in care se vor imbulzi enoriasii suferind de foame si de prostie pura, nu cumva sa indrazniti sa acuzati ateii. Se duce o lupta agresiva impotriva cercetatorilor, fizicienilor, chimistilor, profesorilor, medicilor, inginerilor, pe scurt cei care ar putea sa ridice cu ceva CONCRET o societate. In schimb, sunt ajutate GUNOAIELE care se pricep doar sa manipuleze: parlamentarii, popii, avocatii, speculatori la bursa, in imobiliare, in afaceri cu masini, brokeri, Forex traders etc etc etc, niste ZERO-uri BARATE care-s ca niste rechini in cautare de starvuri, care da, isi strang avere si-si ridica redute, dar nu construiesc si nu ajuta cu absolut nimic pe cei multi. E TRAGIC. Suntem inca primitivi, iar cei care tin fraiele lumii stiu asta, dupa cum spunea regretatul Carl Sagan in seria "Cosmos", dresand turma cu singura unealta care-o tine linistita si multumita (cu putin): religia. A, sa nu uit: sunt mahnit si dezgustat de titlul cu tenta clar peiorativa pe care l-ati pus, nu credeam ca jurnalistii…

#23 Radu T. 20.10.2011 22:49

_____________________________

... nu credeam ca jurnalistii de la Gandul se preteaza la asa ceva...

Puneti un avertisment ceva cu limita de caractere disponibile.

#24 dorinteodor 20.10.2011 22:57

_____________________________

asta cu credinciosii si cu ateii este frectie statistica. ce conteaza este ceea ce esti dupa comportament nu dupa ce declari. iar dupa comportament romanii sint 80% atei (furturi, coruptie institutionalizata, faradelegi endemice,...). dar cum se spunea exista minciuni, exista minciuni sfruntate si exista adevaruri statistice.....iar lumea reala din europa este indiferenta la religie astfel ca intrebarea daca esti credincios sau ateu este fara sens....

#25 Alex 20.10.2011 23:02

_____________________________

@dorinteodor Romanii sunt ipocriti :))

http://www.recensamant2011.ro/

#26 sas 20.10.2011 23:12

_____________________________

@dorinteodor
Aproape corect.Eu zic ca sunt chiar mai putini de 20%. Statistic conteaza politic si pentru biserica mult.
Ateii au un moment acu de emancipare

#27 dorel 20.10.2011 23:12

_____________________________

Foarte important acest numar al oamenilor fara dumnezeu. Altceva nici nu va trebuie, doar statistici tampite din caqe nu reiese nimic. La romani ca la prosti.

#28 Mkm 20.10.2011 23:15

_____________________________

In afara de dobitoci si inculti care privesc cerul si se roaga sa le cada in plasa nu cred ca mai sunt si altii care mai cred in fiinte imaginare,mosi craciuni,iepurasi de paste sau alba ca zapada

#29 cotzofana 20.10.2011 23:21

_____________________________

Subiectul nr. 1 si 2 anume : 1- "ST. PETERSBURG -(Dow Jones)- Russia and seven other post-Soviet states, including Ukraine, signed an agreement on creating a free-trade zone Tuesday, in another step in Moscow's drive to rebuild economic ties among former Soviet Republics. "....si cel mai inportant 2- : "Noul Colonialism: Horst Reichenbach, administratorul Greciei" - "Ori asta, ori nu primesc banii", a spus una dintre sursele din zona euro, care susţine preluarea de către echipa CE pentru Grecia "a unor funcţii suverane ale statului pentru a pune maşinăria în mişcare.

#30 alana 20.10.2011 23:27

_____________________________

Imaginati-va o lume fara Craciun, fara Paste, fara sfinti! Imaginati-va o lume fara credinta!
De fapt se vrea denigrarea religiei din temelii cu filme si carti Codul lui da VInci!
Dumnezeu exista! El este cel ce da sne vietii si a creat Universul. NU este un tip cu barba! Nu este nimic intamplator!

#31 Petre 20.10.2011 23:28

_____________________________

Este eroare cumplita pe care SRI mana in mana cu Damaroaia si BOR, nu doreste sa o rezolve, preferand ca si Radici, Savu, Botos, Basescu etc. sa puna mana pe aceasta Cunoastere tehnologica, drept pentru care Maior se masoniza. Remus Cernea este o victima a acestui sstem.Cunosc exact despre ce e vorba.Eu, Ponta, am fost ecologizati instant si perfect negentropic, dar eu stiu ce e asta, Ponta nu stie. Basescu, ohoooo, cate si mai cate, este calau prim cu Fota si Savu, cu Burian si Pahobtu. In pat cu nevasta-sa si Bssescu era cu altul in el, dar a acceptat sistemul, folosit si in alegeri. Sistemul isi are originea de impunere in secta damaroiana, mana in mana cu o masonerie cultica din care face parte generalul paranormal orian Radici, cea mai * din lume,incercand sa impuna tehnologia, in secret,cu acoperire de origine divina a efectelor, religios, ceea ce a si tinut multa vreme. Cu terorism si tortura insa, de la un un punct incolo. Basescu cu SPP au pus botul total, la fel Savu, trezindu-se cand nu mai aveau ce face, raul era facut, inclusiv orgii sexuale cu sex in grup intre ei, in servicii. Mult, mult, mult, cu trenuri de dovezi. Dar ce orgii, nu aveti habar, care au migrat in politic si privat. Iar azi criminalii dn Damaroaia, exulta, ii au la mana complet, de asta au si comis-o, cazul era mondial ca implicatii, iar azi e si mai mondial. In perfecta cunostinta de cauza va informez. Nu e nsa sngura factiune,exstand mai multe factun cu proiecte de reculturalizare zombie a Romanei, Remus Cernea nefiind decat un client al unei factiuni, si asta,e pe probe. Dar el ca om, habar nu are, servciile insa, stiu exact. Numa ca a rezolva cu Cernea inseamna oprocesu penalcu dispeceratele securiste si maharii porno.Mahari, nu oricine, nume mari in pozitii diverse,imbarligate ceea ce declansaiadul acum cateva luni, ancheta oponentilor s-a apropiat de gatul lor s de agenda XXX a bordelului national inclusiv damaroian. S-a explicat din 2009 ca daca nu se ancheteaza viata insasi devine…

#32 Manager League.ro 20.10.2011 23:33

_____________________________

Vrei sa castigi o Cupa Champions League reala in cel mai bun manager de fotbal online gratuit?
Patrick Vieira te provoaca sa castigi in fiecare sezon un telefon mobil Samsung in finala SuperCupei din Manager League.ro : http://TinyUrl.com/fotbalgratis

#33 @veve 20.10.2011 23:33

_____________________________

#veve...ai un mod simplist si literal de a intepreta informatia. Eu cred ca exista Dumnezeu si Iisus pentru ca am citit Noul Testament (nu m-a obligat nimeni si nu m-a influentat nimeni sa o fac) iar textul mi se pare luminat, clar, logic. Cand un text este logic, acest aspect e evident, sare in ochi. Mi se pare ca cei despre care e vorba in Noul Testament nu au castigat nimic personal (bani, averi, functii) pe pamant de pe urma faptelor si cuvintelor lor de atunci, ba din contra, s-au sacrificat/au fost sacrificati si totusi au continuat. Ceea ce sustineau si spuneau ei era chiar impotriva curentului majoritatii, impotriva desfraului, a acumularii de averi, a hotiei, a nedreptatii, era pro saraci si bolnavi, pro lumea amarata si fara alt sprijin. Toata chestia asta denota PURITATE si SUPERIORITATE, iesite din comun.

#34 @papistasu roman 20.10.2011 23:37

_____________________________

#draga papistasule...spui ca crestinii sunt oameni care nu se descurca in viata si de-aia cred in Ceva..sa inteleg ca un ateu precum tatuca Staleen de la rasarit era un descurcaret, un ins luminat, evoluat, care ne-a fericit prin existenta sa? Milioane de oameni au fost foaaaarte fericiti din cauza lui, nu?

#35 @#28 20.10.2011 23:42

_____________________________

Da musiu, f bine ca esti tu un om mai inteligent decat ceilalti...insa nu uita ca din aceeasi categorie de inteligenti si luminati care stiau ei ce era mai bine pentru ZECI DE MILIOANE de "prosti" fac parte Staelin, Laenin, Kim ir Sen etc..foarte bine au dus-o popoarele aflate sub carma unor asemenea conducatori, nu?

#36 dorinteodor 20.10.2011 23:48

_____________________________

@alana, oarecum ai dreptate: lumea fara pasti, fara craciun, fara botezuri, nunti, inmormintari cu preot ar fi urita si fara sens. dar asta nu are a face cu viata crestina reala. ceea ce fac romanii este sa respecte traditia iar credinta autentica nu cred ca mai exista in romania, nici macar la preoti (mai citim si noi ziarele).

#37 zeb 20.10.2011 23:49

_____________________________

@@veve Ah, noul testament ... momentul in care dumnezeu a avut o revelatie si s-a transformat dintr-un sadist razbunator intr-un om cumsecade ... ai dreptate, are perfecta logica. La fel ca si povestea cu fiul lui care s-a sacrificat pt noi, dar de fapt nu prea s-a sacrificat, ca oricum a inviat. Dar cat a suferit pentru noi, aia conteaza ... intreaba intre timp un bolnav de cancer, cu dureri ce il fac sa isi doreasca moartea ce inseamna sa suferi.

Apropo, data viitoare cand vb cu Iisus in somn intreaba-l cand se intoarce pe Pamant, poate de data asta face si niste "miracole" utile, nu doar sa transforme apa in alcool. (stiu ca pare atragator, dar totusi...)

#38 raz 20.10.2011 23:52

_____________________________

eu o sa ma declar ungur romano-catolic, pt. ca nu mai vreau sa fiu roman ortodox, mi-e sila sa mai fiu roman ortodox.

#39 veve 20.10.2011 23:54

_____________________________

@#33@veve
Nu am un mod simplist de a vedea lucrurile,ci doar incerc sa ma exprim asa pentru a putea intelege oricine.In alta ordine de idei,argumentul tau cu Noul Testament nu se sustine deloc.La fel de bine pot da si eu un exemplu din literatura cu oameni care se comporta similar.Poate chiar scriu o poveste de acest fel...De unde stii ca puritatea este un lucru pozitiv?Poate fi interpretat lucrul asta si ca fiind o trasatura negativa,ca fiind naivitate,lipsa de experienta.Superioritate da,poate fi interpretata ca superioritatea ratiunii asupra instinctelor...

#40 Crestin Penticostal 21.10.2011 00:02

_____________________________

Romania este o tara unde este nevoie de trezire spirituala. Nu este suficient sa te declari crestin . Trebuie sa citesti scriptura, sa traiesti ceea ce profesezi cu gura. Crestini trebuie sa se implice in viata sociala si politica la toate nivelele. Dumnezeu da prosperitate celor ce se incred in el . Viitorul economiei romane apartine protestantilor ca in toate tarile civilizate. Timpul v-a dovedi ceea ce spun . Copiii bogatilor de azi , drogati si fara directie nu au cum sa duca economia tari inainte.

#41 alex313 21.10.2011 00:15

_____________________________

Ce mizerie de articol? Auzi "în general mai intoleranti faţă de alte grupuri sociale". Ateii sunt intoleranti doar fata de prostie.

#42 Radu 21.10.2011 00:25

_____________________________

"Ateul este cel care neagă existenţa lui Dumnezeu sau a altei divinităţi, potrivit Dicţionarului Englez Oxford."

Ma indoiesc teribil ca asta inseamna ateu. Doar daca traduceti cum vrea BOR. S-ar subintelege ca ateu e de fapt anti-teu, un razvratit.

In realitate, dictionarul Oxford spune:
"atheist=a person who does not believe in the existence of God or gods"
si se traduce efectiv ca:
Ateu=o persoana care NU CREDE in existenta dumnezeului sau a zeilor.
Logic vorbind, nu e acelasi lucru "a nega existenta" cu "a nu crede".

#43 alex313 21.10.2011 00:27

_____________________________

#30 alana

Craciunul si pastele sunt niste sarbatori frumoase. Exista foarte multe alte sarbatori frumoase in cinstea altor zei in lumea asta. Ce legatura are asta cu existenta zeului tau care "a creat universul"? Si de unde atata aroganta? De unde stii tu ce a creat universul? Aaa da. Din scrierile unui trib din epoca bronzului.

#44 alex313 21.10.2011 00:32

_____________________________

A fi ateu nu inseamna ca esti de altă confesiune. Ateismul nu este o religie. Este ca si cum ai zice ca un om are obiceiul de a nu fuma.

#45 T 21.10.2011 00:37

_____________________________

Romanii, in marea lor majoritate reprezinta in prezent o natie de oameni needucati, hoti si lacomi.
Religia pentru ei inseamna doar sa mearga de paste la biserica sau sa se inchine cand trec pe langa biserici.
Numai mintea nebuna a omului a creat divinitatea, iar prostii au perpetuat credinta.

#46 nobody 21.10.2011 00:37

_____________________________

Nu prea ai cum sa te declari ateu la recensamantul actual, pentru exista doar intrebarea “Carei religii considera persoana ca ii apartine?”. Si cum ateismul nu este o religie, in cel mai bun caz poti sa refuzi sa raspunzi la intrebare.

#47 cuvintele din Biblie 21.10.2011 00:54

_____________________________

au existat sute de ani inaintea Bibliei.. dar nu supuse religiei ci moralei

#48 pateu 21.10.2011 00:54

_____________________________

@Sergey "dupa zecile de comentarii impotriva lui Dumnezeu ar parea ca procentul este de 90%"

IMPOTRIVA PROSTIEI NU A LUI DUMNEZEU! RELIGIA A FOST CREATA PENTRU IDIOTI, N-ARE NICI O LEGATURA CU DUMNEZEU. MAI EXACT A FOST CREATA DE ANUMITE GRUPURI DE INTERESE PENTRU A CONTROLA PROSTIMEA ! NUMAI IMBECILII INDOCTRINATI NU REALIZEAZA ACEST ADEVAR EVIDENT! DUPA CUM SPUNEA SI VOLTAIRE, "Religia s-a nascut atunci cand primul ticalos l-a intalnit pe primul prost".

#49 mamablu 21.10.2011 01:07

_____________________________

Pe mine m-au trecut ortodox la ambele recensăminte profesorii ăia care au completat chestionarele.
Au primit sarcină de la partid :)
Cred că în România ateii sunt în realitate peste 30%.
Nu e vorba de nicio ”stigmatizare”, pur şi simplu ne e scârbă să facem caz de faptul să suntem normali la cap într-o societate de idioţi. De aia tăcem din gură.
De ce să-l faci pe idiot să nu mai fie idiot? Lasă-l cu ”credinţa” lui şi papă-i tot.

#50 alex313 21.10.2011 01:17

_____________________________

Ce nu se spune in acest "articol" este ca gradul de religiozitate al unui popor este invers proportional cu gradul de civilizatie. Mai exact, tarile cu cei mai multi atei sunt in top (tarile nordice, japonia...), iar tarile in care religia face legea sunt cele mai distruse ( tari din africa, america de sud, orientul mijlociu). Este destul de logic atunci cand ai de a face o doctrina de tipul "e mai important sa crezi decat sa fii un om rational".

#51 alex313 21.10.2011 01:22

_____________________________

@Sergey
Nu poti sa comentezi impotriva a ceva ce nu exista.

#52 cristi p 21.10.2011 01:27

_____________________________

Dati-mi vorba sa ma desfasor, ca pe tema asta pot sa-mi dau doctoratul.
Gnostic si ateu nu e totuna. Trebuie sa fii nesimtit sa te consideri ateu, asta e de fapt aroganta maxima. Adica e 'natural' ca tu ai aparut pe lumea asta si planetele plutesc tot' natural' in Univers. Gnostic e altceva. Gnostic inseamna nu ca nu crezi in D-zeu ci ca afirmi raspicat: NU STIU. Si asa cum eu nu stiu - cum poti tu - religios fiind - sa-mi spui mie ca tu stii? Te-ai nascut cu alte simturi decit ale mele? Pai daca nu, putin common sense, rogu-te-as. In plus, ce e circul asta medieval cu biserica? Mergi si te inchini la tablouri si asculti pe unul, ca si tine, care n-a facut nimic special dar e exponentul divinitatii doar ca tat-su la trimis la teologie ( las la o parte povestile bestiale de la seminar, care fac toti banii). E penibil ca Romania are de 4 ori mai multe biserici decit scoli generale. Si inca un aspect - Biblia. Pai cum sa pui botul la un document trecut prin atitea miini incit nu se poate demonstra cine a scris-o. Eu, cu simturile mele paranormale stiu cine a scris-o : Strularia, sa tina gloata in friu. Dar acum adevarata intrebare, de 100 de puncte e: Cine a facut Strularia? Ca sa nu-mi spuneti mie ca toate popoarele sunt la fel de inteligente, si au aparut dintr-o miscare browniana, nu tine, se vede cu ochiul liber cine aranjeaza magistral lucrurile in lumea asta.

#53 alex313 21.10.2011 01:28

_____________________________

#48 pateu
Fericiti cei saraci cu duhul! Caci numai ei poti fi prostitii in halul asta. Auzi, exista un ins invizibil care ajuta prostii sa treaca mai usor prin viata. Hahahahaha.
Se pare ca acel prim ticalos a intalnit un om tare prost. Da' prost rau. Exagerat de prost. Cam cum sunt majoritatea oamenilor religiosi.

#54 Ungurul_secui 21.10.2011 01:29

_____________________________

pana acum am fost Ungurul_secui romano catolic de-acum ma declar tot romano catolic dar! Maghiarul_ungur_secui, de aia!!!

#55 alex313 21.10.2011 01:32

_____________________________

#52 cristi p
Vrei sa zici "agnostic".
Sa fii ateu nu este nici aroganta nici nesimtire. Cine este mai arogant si mai nesimtit? Unul care zice ca nu stie ce a cauzat formarea universului sau unul care zice ca a fost facut in 7 zile de un tip invizibil?

#56 Maghiarul_ungur_secui 21.10.2011 01:32

_____________________________

va salut, declarandu-mi noua mea nationalitate dar aceeasi religie, mare noroc cu religia:)

#57 Dracu' 21.10.2011 02:01

_____________________________

Sunt ateu deci exist

#58 CITITI BIBLIA ZILNIC SI IUBITI-VA UNII PE ALTII ! 21.10.2011 02:16

_____________________________

Nu e bine sa fim atei, cand stim ca Cerurile si Pamantul si tot ce cuprinde ele, au fast facute atat de frumos, de armonios si de perfect, doar de Bunul Dumnezeu.
Sa nu ne mai judecam, ci sa ne iubim cum spune Sfanta Scriptura.
Sa fie laudat Domnul Dumnezeu si Fiul Sau, Iisus Christos.
Amin.

#59 alex313 21.10.2011 02:27

_____________________________

@CITITI BIBLIA ZILNIC SI IUBITI-VA UNII PE ALTII !

Asa este. Cititi biblia. Cea mai buna metoda pentru a deveni ateu. Din biblie veti invata ca trebuie omorate urmatoarele categorii de oameni: cei de alta religie, cei ce lucreaza duminica(sau sambata), copiii obraznici, femeile care nu sunt virgine, homosexualii, vrajitoarele, curiosii, copiii "pacatosilor", cei ce nu vor sa omoare in numele religiei.
Ahh. Sa ne iubim unii pe altii!

#60 martin stricland 21.10.2011 02:37

_____________________________

@...
bah, nu mai vorbi tu de ce cred si scriu altii, daca te dai alfabetizat si vigilent pe-aici si tot taxezi in dreapta si-n stanga, ia foile cu anunturi, poate gasesti ceva pe calapodul vocatiei tale native, tu stii mai bine cat de bou esti si cat de bine incapi in propriul soric

#61 pateu 21.10.2011 02:38

_____________________________

@#33 "Eu cred ca exista Dumnezeu si Iisus pentru ca am citit Noul Testament (nu m-a obligat nimeni si nu m-a influentat nimeni sa o fac) iar textul mi se pare luminat, clar, logic." Da' Harry Potter ai citit ? Ai vazut ce luminat, clar si logic este acel text ? Este ca mai te face sa crezi ca exista Harry Potter ? Si cum adica crezi ca exista Dumnezeu SI Iisus ? Esti politeist ?! Oricum n-am inteles cine e "dumnezeu" ? E cumva ala care vorbea cu Moise prin boscheti, si ii spunea acestuia cum sa omoare oameni cu pietre, cum sa jefuiasca diverse popoare, sau cum sa treaca prin ascutisul sabiei femei si copii ?? Sau tu ai citit Noul Testament fara sa citesti si Vechiul Testament ? Ia uite ce frumos zice acolo Domnul: 1 Regi 15 2. Asa zice Domnul Savaot: Adusu-Mi-am aminte de cele ce a facut Amalec lui Israel, cum i s-a împotrivit în cale, când venea din Egipt. 3. Mergi acum si bate pe Amalec si pe Ierim si nimiceste toate ale lui. Sa nu iei pentru tine nimic de la ei, ci nimiceste si da blestemului toate câte are. Sa nu-i cruti, ci sa dai mortii de la barbat pâna la femeie, de la tânar pâna la pruncul de sân, de la bou pâna la oaie, de la camila pâna la asin". Asta e Dumnezeul tau, crestine ?! Si fii atent ce zice Iisus, care se inchina la acelasi zeu imbecil: Matei 15-1:10 1. Atunci au venit din Ierusalim, la Iisus, fariseii si carturarii, zicând: 2. Pentru ce ucenicii Tai calca datina batrânilor? Caci nu-si spala mâinile când manânca pâine. 3. Iar El, raspunzând, le-a zis: De ce si voi calcati porunca lui Dumnezeu pentru datina voastra? 4. Caci Dumnezeu a zis: Cinsteste pe tatal tau si pe mama ta, iar cine va blestema pe tata sau pe mama, cu moarte sa se sfârseasca. 5. Voi însa spuneti: Cel care va zice tatalui sau sau mamei sale: Cu ce te-as fi putut ajuta este daruit lui Dumnezeu, 6. Acela nu va cinsti pe tatal sau sau pe mama sa;…

#62 cristi p 21.10.2011 02:40

_____________________________

alex

Asa e, agnostic am vrut sa spun. Atei sunt insa liber cugetatorii a la Iliescu pe care comunismul i-au trecut prin stiinte exacte dar nu s-a prins nimic de ei, nici macar curiozitatea de a intreba unde se termina infinitul Univers. Pe mine ma distreaza si oamenii de stiinta care o ard in SF cu teoria Big Bang-ului. Si un ou daca il explodezi observi ca ocupa...spatiu, care era acolo inainte de explozie. Dar ma rog, oamenii sunt in general slabi, trebuie sa creada in ceva, la capitolul asta romanii sunt chiar naivi - pe linga faptul ca cred povesti cu D-zei si sfinti si ingeri, au crezut si in D-zei creati - cum au fost un cizmar (ne)priceput sau o batrina sandrama stalinisti, iar mai nou, un marinar venit de pe vapor. Trista natie, trist destin.

#63 pateu 21.10.2011 02:46

_____________________________

@#33 "Eu cred ca exista Dumnezeu si Iisus pentru ca am citit Noul Testament (nu m-a obligat nimeni si nu m-a influentat nimeni sa o fac) iar textul mi se pare luminat, clar, logic."

Da' Harry Potter ai citit ? Ai vazut ce luminat, clar si logic este acel text ? Este ca mai te face sa crezi ca exista Harry Potter ?

Si cum adica crezi ca exista Dumnezeu SI Iisus ? Esti politeist ?! Oricum n-am inteles cine e "dumnezeu" ? E cumva ala care vorbea cu Moise prin boscheti, si ii spunea acestuia cum sa omoare oameni cu pietre, cum sa jefuiasca diverse popoare, sau cum sa treaca prin ascutisul sabiei femei si copii ?? Sau tu ai citit Noul Testament fara sa citesti si Vechiul Testament ? Ia uite ce frumos zice acolo Domnul:

1 Samuel 15:2-3
Asa vorbeste Domnul ostirilor: ,Mi-aduc aminte de ceeace a facut Amalec lui Israel, cînd i -a astupat drumul la iesirea lui din Egipt.
Du-te acum, bate pe Amalec, si nimiceste cu desavîrsire tot ce-i al lui; sa nu-i cruti, si sa omori barbatii si femeile, copiii si pruncii, camilele si magarii, boii si oile.

Asta e Dumnezeul tau, crestine ?!

#64 sarin 21.10.2011 02:50

_____________________________

alt studiu marca indiferent care, ca si toate celelalte dealtfel.. titlul este de doi bani, mai ales in ce context, al unui rahat de recensamant, care nu-i decat o treaba de organizat si numarat corect pentru ca rezultatul sa aiba relevanta.. dintr-o data se disting etnii, oameni cu si fara dumnezeu, politia vrea sa-si faca ordine-n ograda proprie si vrea sa scape cu ocazia acestei numaratori de un aspect absolut jenant si rusinos, mai multe cnp-uri decat persoane in viata, si, puteti sa mai puneti si altele, cati bani, ce conturi, pozitie sociala, apartenenta politica, etc, etc.. si-n urma unui amarat de recensamant, dealtfel un instrument util oricarei tari civilizate, daca stie ce sa faca cu rezultatele, s-ar putea scoate in evidenta si mai mult impartirea societatii pe baza eternelor criterii, intr-o romanie si-asa polarizata si vai de capu ei

#65 pateu 21.10.2011 02:53

_____________________________

@#33 Si fii atent ce zice Iisus, care se inchina la acelasi dumnezeu boschetar imbecil:

Matei 15-1:10
1. Atunci au venit din Ierusalim, la Iisus, fariseii si carturarii, zicând:
2. Pentru ce ucenicii Tai calca datina batrânilor? Caci nu-si spala mâinile când manânca pâine.
3. Iar El, raspunzând, le-a zis: De ce si voi calcati porunca lui Dumnezeu pentru datina voastra?
4. CACI DUMNEZEU A ZIS: Cinsteste pe tatal tau si pe mama ta, iar CINE VA BLESTEMA PE TATA SAU PE MAMA, CU MOARTE SA SE SFARSEASCA.
5. Voi însa spuneti: Cel care va zice tatalui sau sau mamei sale: Cu ce te-as fi putut ajuta este daruit lui Dumnezeu,
6. Acela nu va cinsti pe tatal sau sau pe mama sa; SI ATI DESFIINTAT CUVANTUL LUI DUMNEZEU PENTRU DATINA VOASTRA.

Deci cum era aia, "Iisus a venit si a schimbat legea". Eu vad ca Iisus a venit si a REITERAT legea. Mai precis legea casaparii aproapelui cu pietre data de Domnul lui Moise:

Levitic 20:9~
Daca un om oarecare blastama pe tatal sau sau pe mama sa, sa fie pedepsit cu moartea; a blestemat pe tatal sau sau pe mama sa: sîngele lui sa cada asupra lui.

Altfel foarte clar, logic si luminat textul ! Ah, daca prostia ar durea...credinciosii s-ar tavali in chinuri.

#66 martin stricland 21.10.2011 02:55

_____________________________

ete, cum baga astia lumea'n cofa, sa vedem oare cati oameni fara dumnezeu este..
Baaah, e recensamant, nu vanatoare de vrajitoare !

#67 pateu 21.10.2011 02:57

_____________________________

Mai degraba titlul corect ar fi: "CATI OAMENI FARA DEFICIENTE MINTALE GRAVE EXISTA IN ROMANIA".
NUMAI NISTE REDUSI MINTAL POT SA SE INCHINE LA HALUCINATIILE UNOR CIOBANI BOSCHETARI DIN EPOCA BRONZULUI CARE AVEAU VEDENII CU DUMNEZEU PRIN TUFISURILE PE CARE LE FRECVENTAU. EU INTELEG CA CIOBANII RESPECTIVI FIIND BOSCHETARI ISI IMAGINAU CA SI DUMNEZEU E UN BOSCHETAR CA EI, CA E COLEGUL LOR DE BOSCHET CUM AR VENI, DAR TOTUSI, CAT DE OLIGOFREN SA FII SA CREZI CUVANT CU CUVANT TOT CE SPUNEAU ACEI CIOBANI ???

CU ATAT MAI MULT CU CAT NU ERAU NISTE CIOBANI OARECARE, CI NISTE CIOBANI CRIMINALI, CARE OMORAU FEMEI SI COPII IN NUMELE ZEULUI LOR BOSCHETAR ! SI CICA "SA NU UCIZI". PAI LA CATE CRIME, JAFURI, SI GENOCIDURI SCRIE IN CARTEA VOASTRA CEA "SFANTA" CA AU COMIS CIOBANII ALESI AI DOMNULUI PRECUM MOISE, IOSUA, ETC, ASTA CU "SA NU UCIZI" E O GLUMA PROASTA CRED. E CA SI CUM JACK SPINTECATORUL AR SPUNE "SA NU SPINTECATI". SAU ADI MINUNE "SA NU CANTATI MANELE".

#68 josh 21.10.2011 03:03

_____________________________

Nu stiu cum s-a creat universul sau cine l-a creat, dar stiu ca persoanele pe care le vedem reprezentate in icoane sunt doar reprezentari, simboluri, nascociri ale omului, ca si ceilalti zei sau dumnezei plasmuiti tot de mintea omului. De ce existenta unui dumnezeu anume ar fi mai credibila sau verosimila decat a altuia?

Omul, fiind o fiinta trecatoare, dar inzestrata cu constiinta, e adesea acaparata de temeri, angoase, necaz, deziluzie si are nevoie de un sprijin simbolic, de o consolare mai presus de fiinta sa, de o fiinta superioara.

De asemenea, religia a fost de-a lungul secolelor si un instrument puternic de manipulare a maselor. Incepe acum sa piarda teren in Europa de Vest, deoarece lumea, mai educata, isi pune intrebari mai mult decat o facea inainte. Nu mai ia totul ca atare. In plus, multi prefera sa pastreze chestiunea religiei in intimitatea casei lor, sa nu se mai afiseze la biserici si preoti, fapt destul de penibil pentru un om cu oarecare educatie si bun-simt.

Personal, nu stiu daca exista divinitate, insa nu sunt adeptul preceptelor niciunei religii si nu consider ca e o tragedie pentru societate. Titlul ziarului suna oarecum acuzator, negativ. Daca ai un cod etic personal bun si solid, dar esti gnostic sau chiar ateu, nu inseamna ca esti un cetatean rau. Esti doar mai greu de manipulat intr-o anumita privinta.

#69 pateu 21.10.2011 03:18

_____________________________

@#58 "Nu e bine sa fim atei, cand stim ca Cerurile si Pamantul si tot ce cuprinde ele, au fast facute atat de frumos, de armonios si de perfect, doar de Bunul Dumnezeu."

Scuza-ma dar de unde stii tu de cine au fost facute "cerurile si pamantul" ?? Si de ce e musai sa fie facute de CINEVA ? De ce trebuie musai antropomorfizat dumnezeu, presupunand ca el sta la baza acestor lucruri ? De ce trebuie sa ne gandim la el ca la o persoana, sau chiar trei in cazul de fata ? De ce trebuie saracul d-zeu sa sufere de personalitati multiple, o boala extrem de grava altfel ? In fine, de ce nu poate capul ala al tau sa conceapa ca poate nu le-a facut nimeni ? Ca poate "cerurile si pamantul" exista asa de capul lor. Adica dumnezeu de ce poate sa existe de capul lui, fara sa-l fi creat nimeni, iar universul nu ??

Si care "ceruri" ? Sunt mai multe te pomenesti. Cancerul e perfect ? Ma indoiesc. Da chiar, de ce a creat Bunul Dumnezeu cancerul ?

#70 sanki 21.10.2011 03:26

_____________________________

Important e sa ma lase pe mine-n pace cu intrebarile lor de doi bani si sa-si faca numaratoare corect, astia de la gazeta sa nu mai abereze cu titluri d'astea si toata lumea, indiferent de confesiune, apartenenta, culoare, etc, sa-si faca treaba in folosul si pentru mai binele comunitatii..
Cui foloseste aceasta statistica, numarul celor fara dumnezeu? Bisericii? Ca sa faca, ce? Sa gaseasca v'un atlet a lui dumnezeu si sa-si intensifice pe bani publici propaganda fundamentalista intru indobitocirea celor multi?!
Ce face biserica pentru mine, pentru noi toti?!
A, imi acorda consultanta spirituala, bun, cu aia o rezolv, ma descurc mult mai bine decat v'un ghij de preot care l-a trimis ta'su la teologie sa se faca om.
Mai departe, ce face biserica pentru mine?!
Nimic altceva decat ca imi baga mana-n buzunar pentru toate cele corvezi pentru care dealtfel dumnealor sint platiti.
Altceva? Normal, nimic, numara atei si fac studii, ca si pretinsii gazetari, ca si politologii, ca si fundatiile si multi altii.
Pentru noi, pentru noi toti, ceva?! Si nu vorbe-n vant, pomeni electorale si nemurirea vesnica, de asta ma asigur eu.
Ceva? Normal, nimic.

#71 sandy 21.10.2011 04:28

_____________________________

http://www.zang.ro/reg/inv/sandy

#72 .. 21.10.2011 04:39

_____________________________

Fiecare crede ce vrea atita timp cat nu arunca cu piatra in nimeni ,nu?Daca omul se crede atit de inteligent de ce nu demonstreaza 100% ca nu suntem creatia lui Dumnezeu ?v-ati intrebat ca poate Dumnezeu nu a creat doar o singura planeta? chiar credeti ca suntem singura creatie a lui Dumnezeu? Multi atei se amuza si acuza religia ,dar stiati ca cele mai multe crime posibile au fost facute de atei de cei care au sustinand ca sunt atei?este usor sa -l acuzi pe Dumnezeu principalul vinovat de crime,razboi ,foame si multe nenoriciri ,dar v-ati intrebat si va dau un exemplu: cutitul de bucatarie este pentru a taia painea si alte alimente ,dar daca este folosit in alt scop cine este vinovat?Dumnezeu ?daca tu il folosesti si pentru taierea painii si pentru a ucide cine este vinovat ?Multi atei nu cred in Dumnezeu deoarece au ramas dezamagiti ca nu au primit gratis ci vor sa pice din cer si le este usor sa-l acuze pe Dumnezeu pentru crimele si rautatile pe care singuri le facem

#73 gigi 21.10.2011 04:44

_____________________________

Tot la fara Dumnezeu se incadreaza si ortodocsii! Astia se roaga la draci, sfinti pe pereti, oase in racle ca aia din Madagascar care anual isi scot mortii din morminte si-i ling, ii gusta si danseaza cu ei!

#74 Un Credincios 21.10.2011 06:06

_____________________________

Grav a pedepsit Domnu poporul " Plaiurilor Mioritice " ! E supàrat grav Domnu pe " Poporul Mioritic " , cà e nemernic : azi fac pàcate , màine merg la spovedit , si " gata , sànt iertati , " azi furàm , màine ne rugàm si Domnu ne iartà ", asa cred ei ! Voi credeti cà Domnu e prost , impotent si chior , cum và este Presedintele ! Domnu
v-a "ginit " si a trimis din adàncurile oceanelor , " caracatite sàngeroase " in posturi de Alesi ( asa numitii Alesii Neamului " care và sug si sàngele din vene ! Bine và face Domnu , cà sànteti pàcàtosi ! A-ti profanat " Sfànta Colliziune " si " Sfintii Protoni " , a-ti fàcut de ràs tot Universul !

#75 m.d 21.10.2011 06:32

_____________________________

De multe ori oameni la necaz spun ca unde e D-zeu ? el stiutorul ptr.ca El opereaza in lume ca un chirurg(org.)si ce se intampla in lume este opera lui.Numai ca noi nu pricepem totdeauna cu mintea noastra limitata actiunile si semnele lui.iar multi se schimb si din cauza preotilor care mai mult se gandesc cum sa faca averi si pe multi nu se gandesc ca multi sunt saraci si sa nu ia bani ptr.unele servicii religioase.

#76 dexter 21.10.2011 06:44

_____________________________

Ieri am sunat la numarul ala de telefon care a fost pus la dispozitie pentru a programa vizita celui cu recensamantul. Le-am zis ca pot fi gasit intre orele 1-6 noaptea:)) Femeia aia cu care am vorbit a banguit ceva de genul "nu se poate asa ceva, domnu":)) Promit sa deschid daca nefericitul vine la acel ceas ne noapte!!!!!!!!! Insa raspunsurile vor fi date la caterinca, nimic adevarat nu voi scrie acolo, va fi foarte misto. Exemplu de cnp : 1761433332007, unde 332 e numarul parlamentarilor care au votat pentru suspendarea alcoolicului, iar 007 e numarul de kilometri de autostrada care vor fi construiti in urmatorii 150 de ani.

#77 Zaone 21.10.2011 07:19

_____________________________

Sa fi ateu , parerea mea, este sa te rogi la orce alceva numai la dumnezeu nu. Vezi practica ortodoxa, de a se ruga la oase de oameni morti. Cat de idiot poti fi, sa faci asa ceva in secolul 21. Si Romanii se vor si ei occidentali, ma faceti sa rad. HAHAHAHAHAHAHAHAH

#78 gigi 21.10.2011 07:24

_____________________________

Cu surprindere si cu parere de rau, vad ca de fapt romanii au ajuns sa nu aiba nici un Dumnezeu.De ce?
Pentru ca foarte multi au devenit hoti, ipocriti, mincinosi, lenesi ! Asta inseamna ca au devenit atei!

#79 doe 21.10.2011 07:26

_____________________________

@Zaone.....gigi, lasa-te de mesaje din astea subversive:))

#80 atentie 21.10.2011 07:46

_____________________________

conform pagina recensamant2011.ro/recomandarea-noastra/recomandare-necredinciosi (de citit) codul pentru "ateu"=30 iar cel pentru "fara religie" = 29. Sa verificati.

#81 Noe 21.10.2011 07:53

_____________________________

Prea putin important este daca romanii sunt atei si cat la suta. Important este cum se foloseste religia in scopuri negative, cum sunt: furtul, influentarea, propasirea popilor, alegeri ilegale, etc. Iar mai presus, cati dintre romani respecta LEGEA lui Dumnezeu. Restul sunt povesti. A, am uitat, daca nu respecta cele 10 porunci, atunci ce porunci respecta.

#82 precup florin 21.10.2011 08:00

_____________________________

articol scris pe masura educatiei de repetent post-decembrist...domnule ziarist,ateismul nu l-au inventat comunistii,dar dumneata nu ai de unde sa stii,lipsit de pregatire cum esti ,crezi ca faci senzatie cu astfel de date...pune mana pe carte si cauta-ti o meserie pe potriva mintii si pregatirii pe care o ai..in agricultura si la facut drumurile sunt locuri cate vrei...ce cauti dumneata in ziaristica,nu ne ajung prostalaii de la guvernare,vedeti de aia nu se vand ziarele...mai citeste si apoi du-te sa-ti dai...bacaloriatul,dar ai grija tot un cretinel asa ca dumneata,a montat camere de luat vederi si daca vei incerca sa copii asa cum ai facut si acum luindu-te dupa semenii in .inteligenta vei fi dat afara....poate chiar din jurnalism,ceea ce in fond nu ar fi atat de grav...

#83 Omulescu 21.10.2011 08:05

_____________________________

Acum o saptamana CTP scria"Un muzeu fara Dumnezeu".Acum, din nou aceeasi concluzie.Si, atentie, vorbesc de studii finantate de...SOROS.Cum, care Soros ?Evreul-ungur-american, cel care a bulversat pietele finaniare, aducand, in ultimii 20 de ani disperare in randul muritorilor si miliarde in buzunarele sale.E clar ca nu se teme de Dumnezeu, nu?Acelasi Soros care pune umarul sa faca din Romania tzara tziganilor.Si acelasi care este in spatele furtului de la Rosia Montana.Pe de alta parte, acest articol publicat acum, in zilele recensamantului are ca scop si sa ii incurajeze pe romani sa se declare atei.
Cat despre voi, dragi comentatori atei, am inchis ochii la zeci de " atei convinsi", care in clipa mortii Il strigau pe Dumnezeu.Poate ca unii veti ajunge in fatza mea in clipele din urma, n-am sa stiu ca sunteti atei, dar voi veti sti ca aveti nevoie disperata de Dumnezeu.

#84 anghel 21.10.2011 08:34

_____________________________

a intrebat cineva protectia datelor de cese incalca legea privind recesamintul?

#85 Adrian 21.10.2011 08:49

_____________________________

Romania=rahat Imi urasc tara cu toata taria, prostia este imensa la toate nivelurile, dainuie in toate cotloanele. Nici intreaga lume de pe glob, in general, nu este cu mult mai presus de Romania. Daca as fi avut de ales n-as fi vrut sa ma nasc in mocirla asta. C sa fiu on topic, religia este proteza pentru tampiti care au nevoie sa-si protezeze creierele.

#86 IQ100 21.10.2011 08:53

_____________________________

eu sunt AGNOSTIC...daca n-au rubrica, ma bag la atei....ceea ce evident e o contradictie...nu pot fi anti ceva ce nu stiu daca exista

#87 Vlad 21.10.2011 08:54

_____________________________

Pe mina m-ar interesa mai mult citi se declara tigani sau rromi, decit citi de sclara atei sau nu. Voi ce ziceti?

#88 Vlad 21.10.2011 08:58

_____________________________

Erata! A se citi "decit citi se declara", nu eroarea de tastatura din comentariul initial.

#89 IQ100 21.10.2011 09:00

_____________________________

@76...absolut normal eu m-am nascut in 29februarie 1960..deci CNP-ul incepe cu 3(barbat)60(anul nasterii)02 (februarie)29 (ziua)...aaah, n-a fost bisect? am gresit, sau aia care l-au completat au gresit..CI? am pierdut-o...dupa ce trece recensamantul ma duc sa imi fac alta...dar tu esti mai tare: te-ai nascut in 1976, 33 a14-a

#90 Guby 21.10.2011 09:01

_____________________________

De fapt ateii sunt mai credinciosi decat crestinii, se incred orbeste in pseudo-descoperirile "oamenilor de stiinta": evolutionism, varsta de miliarde de ani a pamantului, etc; fara sa posede dovezile palpabile pe care le cer crestinilor.

#91 IQ100 21.10.2011 09:03

_____________________________

sorry,daca nu-s obisnuit sa mint, o zbarcisem...adevarul e ca m-am nascut 29 februarie 1962, in 1964 , pe 31 aprilie am fost clonat

#92 sargo 21.10.2011 09:03

_____________________________

@Ateu

woau tu nu simti niciodata nimic? n-ai auzit de iubire? ca in mod sigur nu ai simtit asa ceva.
existenta e mult mai mult decat logica si ratiune.
e destul de trista existenta asta a ta.

#93 @Guby 21.10.2011 09:06

_____________________________

Nu am auzit de atei care sa-i arda pe rug pe crestini.
Pamantul ar fi fost in continuare plat.
Dinozaurii sunt o o inventie capitalista.
Femeia e spurcata si nu are voie in altar.
Inventatorii religiei crestine (evreii) nu sunt crestini!!!
Conationalii lui Isus(Mesia) nu-l recunosc ca Mesia.
Biblia zice sa nu mancam porc iar noi mancam de rupem.
Biblia zice sa te circumcizi ceea ce noi "crestinii" nu facem, desi si Isus era circumcis.

Aiureli!

#94 me 21.10.2011 09:22

_____________________________

1. "...Ateul este cel care neagă existenţa lui Dumnezeu sau a altei divinităţi, potrivit Dicţionarului Englez Oxford...". Complet gresit. Ateul este cel caruia nu ii pasa si nu are nevoie sa creada in fiinte imaginare sau in zane si spiridusi. Nu neaga deoarece nu are ce nega. Pentru a nega ceva, acel ceva trebuie sa existe (dovedit). Deocamdata totul se bazeaza pe ce spun popii si pe ce simt persoanele slabe de caracter si personalitate.
2. Pornim de la premiza de dumnezeu nu este ceva abstract, o idee inoculata pentru controlul maselor care in realitate nu exista. Altfel, cei care cred in asa ceva se numesc schizofrenici. Sa facem o mica demonstratie: dumnezeu a creat pamantul (in 7 zile din care una odihna). Deci dumnezeu de era de pe pamant (logic, daca l-a creat nu putea sa fie de aici inainte). Deci, dumnezeu este extraterestru (o fiinta de pe alta planeta). In acest caz, popii ar trebui sa o lase mai moale cu credinta lor si sa inceapa sa inteleaga ca sunt si alte civilizatii care sunt destul de avansate incat sa poata crea viata.
Pe de alta, parte, daca acceptam ca dumnezeu exista, de ce am avea nevoie de popi si biserici pentru a crede in asta?

#95 Tractoras 21.10.2011 09:27

_____________________________

@@veve

Si atunci de ce BOR impreuna cu reprezentantii ei perversi NU ESTE impotriva desfraului, a acumularii de averi, a hotiei, a nedreptatii ? De ce NU ESTE pro saraci si bolnavi, pro lumea amarata si fara alt sprijin. Toata chestia asta denota PERFIDIE si O JIGODEALA, iesite din comun.
In primul rand BOR se detaseaza vizibil si este in fruntea celor HULPAVI, HRAPARETI, A CELOR CARE INCEARCA SA ACUMULEZE CAT MAI MULTE AVERI PE SEAMA CELOR SARACI CU DUHUL !

LUPI HAMESITI imbracati in blana de MIEL !

#96 un pacatos 21.10.2011 09:27

_____________________________

Eu sunt ortodox si incerc sa fiu credincios.
Acum vre-o 15 ani l-am descoperit in viata mea pe Dumnezeu si am inceput sa traiesc altfel. Pacatos, vai de capu meu, dar Il simt alaturi si mi-a dat prelejuri sa-l simt milioane de ori si fara sa merit catusi de putin atentia Lui. Nu stiu de ce am meritat eu aceasta - dar mi-a pus Dumnezeu mana in cap, dar efectiv moca, gratuit.
Nu se poate trai fara Dumnezeu, viata mea n-ar avea nici un sens.
Respect preotii, exista foarte multi preoti buni, devotati si iubitori - am cunoscut multi preoti care au vocatie si care iubesc oamenii.
Sigur ca exista multe probleme dar nu putem sa-i tratam ca pe niste oameni de pe alta planeta care au fost parasutatiu aici de Dumnezeu - sunt oameni care s-au educat in lumea noastra si, firesc, au multe defecte pe care le avem cu totii.
Oricum, cred ca dintre toate categoriile prfesionale - doctori, parlamentari, avocati etc, etc - preotii, privit ca breasla - sunte cei mai OK. Asa ii vad eu.

#97 Benji 21.10.2011 09:29

_____________________________

Dumnezeu nu exista !

#98 florin 21.10.2011 09:31

_____________________________

@Alex
Corect. Cernea este agent secret al BOR sub acoperire de homo ca sa ne discrediteze pe noi ateii.

#99 Stefan 21.10.2011 09:31

_____________________________

Titlul este gresit. Si japonezii sau indienii sunt fara dumnezeu si nu sunt atei. Titlul arata un pic de incultura.

#100 edgar 21.10.2011 09:31

_____________________________

Si daca mai pui si fariseii pnl care stau cu mana intinsa la garoiu patriciu astia sant parazitii activisti comunist securisti USL cu garoii iliescu ponta vantu nastase si alti tuciurii scarbosi hidosi carora le tin trena scarbele libertin liberale care se prostitueaza si tradeaza UN POPOR INTREG pentru viata lor moarta de cersetori paraziti USListi parlamentari primari CJisti activisti propagandisti la televiziun pagane antena 3 si canal D.
LA MULTI ANI ARDELENI ORTHODOCSI SI CEI CARE PACALITI DE AUSTRIACI ca ar fi secui dar cand se uita in oglinda vad ca sant urmasi de Romanii fortati convertiti de nebuna teresa si nu sant HUNi ca atila si nici GAR-oi ca iliescu nastase ponta sau clanurile camatare pe care ponta ii apara cu partidul lui de garoi condus de cioara criminala iliescu. Astazi sant SFINTII ARDEALULUI pe care ateii ca esca la protv si turci nebuni la canal D si alte limbotenii ca balosu mircea badea si gadea la antenele la antenele cioarei securiste si familia sa bolnava sau infiltrati pe la alte televiziuni si ziare ii profaneaza uplandu-si casele de boala si pieire.

#101 Tractoras 21.10.2011 09:34

_____________________________

#40 Crestin Penticostal

Si cam ce PRESTEZI mantale cu GURA dupe cum spui mantale in comentariu ? Contra cost sau moca ??

#102 un pacatos 21.10.2011 09:35

_____________________________

Exista multi atei sau oameni care se declara atei. E o problema, dar m-am convins ca si cei mai atei, atunci cand sunt in momente de cumpana, nadajduiesc in Dumnezeu
Dupa aia iar uita si intra in nesimtire.
Fiecare are vocatia lui si pe fiecare il chiama Dumnezeu la timpul lui. Unora li se descopera cand sunt mici, altii Il afla inainte de moarte - Dumnezeu nu uita de nimeni niciodata.
Eu, ciudat, l-am descoperit pe Dumnezeu, atunci cand l-am vazt pe dracu. Intuitiv am simtit ca trebuie sa ma misc catre antipodul diavolului - Dumnezeu si am vazut lumea cu alti ochi.

#103 florin 21.10.2011 09:36

_____________________________

mai "me".
Esti eroare de oroare. Adevarul este exact pe dos. Controlul populatiei il fac bancile si smecherii care conduc lumea. Raul nu-l fac popii. Daca tu ma convingi ca a invata pe cineva sa fie cinstit, generos, bun cu ceilalti, sa nu omori, sa nu furi etc. este ceva rau si tine de controlul populatiei, iar razboiul este ceva bun, atunci omenirea mult nu mai are de trait pe pamant si in cateva generatii n-o sa mai aiba cine sa il nege pe Dumnezeu.

#104 Sergey 21.10.2011 09:39

_____________________________

dupa cum spuneam, dupa aceste comentarii, ai spune intr-adevar suntem 90% atei, agnostici..etc.. care e seretul ? doar cei ce nu cred in Dumnezeu folosesc netul si se manifesta, unii vad chiar cu inversunare (desi argumente nu prea aduc din ce citesc aici) sau este multa ipocrizie si nu au curajul sa recunoasca in public ?!
sincer, eu sunt crescut intr-o maniera ortodoxa, cred in Dumnezeu, nu vreau sa intru mai departe in detalii. AS vrea sa intalnesc un ateu cu adevarat sigur pe el. Mai am prieteni se declara astfel si nu inteleg, de ce sarbatoresc Craciunul ? de ce mai merg la mormantul parintilor morti ? (pentru ca multi atei nu reunos simblurile crestine luand in deradere inchinatul la moaste)... din ce am observat, la neazuri, toti acesti atei cedeaza... citandu-l pe Dostoievski, "daca Dumnezeu nu exista, atunci totul este permis"

#105 Eu 21.10.2011 09:40

_____________________________

@un pacatos
Sti tu vre`un preot care nu e alcoolist si hot?

#106 s 21.10.2011 09:42

_____________________________

Ce inseamna "om cu Dumnezeu"? Puteti da o definitie? Oamenii cu Dumnezeu sunt cei care pupa icoane si poalele popilor si le baga milioane in buzunare ca sa traiasca bine? Sunt oameni care cred in divinitate dar nu calca in biserica, prefera sa isi tina credinta pentru ei si sa aiba o legatura cu divinitatea in felul propriu, asta inseamna ca nu au Dumnezeu? Ce cauta o astfel de intrebare intr-un recensamant? Sunt oameni care apartin altor denominatii religioase, sunt oameni spirituali care nu dau doi bani pe biblie si aberatiile bisericii, care, cu cateva exceptii pentru care am tot respectul, a demonstrat ticalosenie, perfidie, mojicie, inselaciune, rautate, cruzime si indiferenta de-a lungul istoriei si timpului. E chiar ingrijorator sa vezi * secolului 21 inchinandu-se si supunandu-se neconditionat institutiei bisericesti care nu face altceva decat manipuleaza prostimea si se imbogateste. E un adevar general valabil in toata lumea, biserica si preotii sunt viciati si ticalosi, trec prin viata comfortabil pe spatele saracilor inculti in numele unui Dumnezeu pe care il propovaduiesc si caruia ii contrazic de fapt misiunea catre oameni. Atunci cand biserica va insemna spitale, scoli, adaposturi, asistenta sociala, orfelinate, si preoti care o vor sluji umil si in modestie, atunci religia va avea valoare. Pana atunci e doar un alt sistem ticalos de producere de bani care exploateaza categoria celor slabi cu duhul. Daca vrei sa-l gasesti pe Dumnezeu cauta-l in tine, in constiinta ta, in faptele tale, in bunatatea ta si in gesturile tale fata de cei din jur. Mediteaza, reflecta, gandeste, fa-ti critica, explica-ti niste lucruri inteligent, traieste sanatos mintal si fizic, fii bun, ajuta-i pe cei din jur, fii modest, lasa lacomia si rautatea la o parte si il vei gasi pe Dumnezeu. Nu e nevoie sa pupi moaste si icoane, lui Dumnezeu nu-i trebuie parada de doi lei, Dumnezeu nu cere bani, Dumnezeu nu are nevoie de ipocriti piosi in biserica si viciati in afara ei.

#107 me 21.10.2011 09:48

_____________________________

@florin
Tu tragi o paralela intre popi si dumnezeu. Nu inteleg de ce, cred ca fiecare cu opiniile proprii.
In primul rand, popii ne arata ce bine e sa furi, sa inseli, sa sodomizezi, sa ucizi etc. Deocamdata asta arata popii (si au aratat dintotdeauna, aminteste-ti istoria inainte de a face afirmatii). Multe razboaie au fost pornite tocmai in numele credintei si de catre popi (indiferent de religie).
In al doilea rand, nu vad legatura intre popi si banci. Daca nu nu esti capabil sa te abtii sa te imprumuti si nu esti capabil sa iti castigi existenta ce vina au bancile? Cine te pune sa iti doresti masina, iPad, lcd sau alte chestii din astea? Poti trai oricand in padure intr-un cort, it's free si nu te intreaba nimeni de sanatate. Inca se poate asta.
In al treilea rand, nu ateii cauta sa convinga oamenii ca nu exista dumnezeu, lor nu le pasa atata de mult ca sa faca asta. Cei care cred in dumnezeu incearca din rasputeri sa impuna asta altora. Este o mare diferenta.
In al * rand, romanii sunt cei mai necredinciosi (in realitate nu declarativ) din toate popoarele lumii. Este de ajuns sa vezi cat de ipocriti sunt daca mergi de paste la biserica. Nu iti mai trebuie alte dovezi.

#108 sica 21.10.2011 09:58

_____________________________

Pooliticenii sunt oamenii fara Dumnezeu,de fapt ei nu au pe nimeni ,au un singur tel cati mai multi bani.

#109 cornelius 21.10.2011 09:59

_____________________________

@Zaone ateu nu inseamna sa te inchini la orice altceva decat Dumnezeu; cuvantul vine din greaca si este compus din a, care se pune ca negare a cuvantului care urmeaza si teu, format prin glisare din utilizarea curenta a cuvantului, tot grecesc, deo, care se referea la zei in general, deci ateu nu se inchina nici unui zeu. Doar popii au incetatenit cuvantul ateu ca generic pentru toti cei care se inchina altor zei. Pe de alta parte, si tu ai un dram de dreptate, sa te rogi la orice altceva poate insemna sa te rogi la becul din baie (intre noi fie vorba, nu cred ca are puteri supranaturale cu numai cei 75w ai lui). Cat despre credinta, desi nu sunt adept al lui Marx, cred ca avea dreptate cand spunea: "religia este opiumul popoarelor".

#110 IN FUNCTIE DE CATI ATEI SUNT, CU ATAT LE VA FI LOR MAI USOR SA FACA CE VOR CU MICROCHIP-URILE...SI CU DREPTURILE LA LIBERTATE SI INTIMITATE 21.10.2011 10:01

_____________________________

...

#111 Tractoras 21.10.2011 10:02

_____________________________

Oare de ce nu putem sa facem un experiment de genul:

- toti credinciosii sa nu mai cotizeze cu bani si se roage la divinitatile in care cred direct si nu prin intermediul bisericii si a reprezentantilor ei, fiecare acasa, cand si cum poate !
TARE, TARE as fi curios ce reactie ar avea BOR sau celelalte biserici.

#112 Io-rga 21.10.2011 10:06

_____________________________

ORTODOXIA ROMANA NU ARE NICI O TANGENTA CU DIVINITATEA. ESTE DOAR O ORIENTARE POLITICA, O MODALITATE DE IMBOGATIRE SI DE HUZUR A UNORA CARE PROFITA DE PROSTIA ALTORA. CINE NU OBSERVA, NU VEDE , ACELA FOARTE PROBABIL E ORTODOX ROMAN. TAMPENIILE SI BIGOTISMUL FUNDAMENTALIST DIN BISERICILE ORTODOXE ROMANE, PRECUM SI ORGANIZARILE DE FESTINURI FARA DE CARE N-AR AVEA SUPORTERI LA LINS CIOLANE DEMONSTREAZA INTENTIA "PREASFINTILOR" SI PROBABIL AR DA FALIMENT, FARA SPRIJINUL PROTECTIONIST STATAL AL CAROROR UNEALTA POLITICA ESTE.

#113 eu 21.10.2011 10:07

_____________________________

"Gura pacatosului adevar graieste" spune un proverb! Daca nu credeti, cititi alegatiile unui "doctor" ateu in comentariul #52! Citez: "se vede cu ochiul liber cine aranjeaza magistral lucrurile in lumea asta" De acord, nu credeti in Biblie, atunci poate credeti in "productiile" unui Doctor de-al vostru, Ateilor!

Si inca ceva: sa incercam sa admitem ca Divinitatea nu exista. Si eu cu ce gresesc daca incerc sa ma port ca si cand Ea ar exista??
Dar daca totusi, EA exista??????? Va trece prin cap si intrebarea asta???

#114 preda 21.10.2011 10:09

_____________________________

insasi sintagma din titlu "oameni fara dumnezeu" sugereaza ca ateii ar fi un pericol social cumva...

sint ateu si nu stiu de ce trebuie sa spun cuiva asta. e o chestiune personala in fond.

poate intereseaza statul roman chestiunile mele personale, radiografia de dentara, ultima analiza la singe, testul HIV ?

mai bine l-ar interesa alte probleme referitoare la mine ca cetatean...nu intru in detalii acum...

#115 pensionar 21.10.2011 10:10

_____________________________

DIN PACATE CEI CARE SE DECLARA CA SUNT CREDINCIOSI, SUNT CEI MAI IPOCRITI, SI UNI CHIARI FARA ENPATIA SARACILOR.DECI O FAC DE FORMA, FARA FOND.

#116 cristi 21.10.2011 10:13

_____________________________

@pensionar
Nu trebuie sa cred in Dumnezeu pentru a fi empatic cu saracii. Dar eu sunt si corect: daca saracii au ajuns asa din vina proprie atunci nu mai sunt empatic. Fiecare cum isi asterne asa doarme.

#117 Eu 21.10.2011 10:17

_____________________________

@IN FUNCTIE DE CATI ATEI SUNT, CU ATAT LE VA FI LOR MAI USOR SA FACA CE VOR CU MICROCHIP-URILE...SI CU DREPTURILE LA LIBERTATE SI INTIMITATE
Nu cumva e invers?

#118 maverick 21.10.2011 10:20

_____________________________

Dumnezeu nu este un concept. Este o realitate. E adevarat ca multi credinciosi sunt mai rai decat cei ce se declara atei dar Iisus a zis" Nu cei santosi au nevoie de Doctor ci cei bolnavi". Dumnezeu ajuta pe cei slabi si nu in pe cei puternici (care oricum considera ca nu au nevoie de ajutor).
Cei care se cred atei spun ca ei cred in stiinta si nu in dogme. Insa oamenii de stiinta din mai toate domeniile ii contrazic pentru ca acestia recunosc in final existenta lui Dumnezeu. Prin munca lor de cercetare in cele mai avansate domenii ale stiintei ei ajung la concluzia ca universul si viata au un creator. Pe cei care cu adevarat cred in stiinta ii rog sa urmareasca documentarul "Unlocking the mystery of life". Se gaseste pe net si cu subtritare in romana.

#119 cineva 21.10.2011 10:22

_____________________________

Romania e o tara in care esti privit ca un criminal daca te declari altceva decat crestin ortodox. Prin urmare am ales sa spun oamenilor doar ce vor sa auda(exact cum le spune si religia).

#120 lula 21.10.2011 10:27

_____________________________

@alex313 De unde stimabile stii tu ca ne-a facut dumnezeu (cu ,,d'' mic)? Cine ti-a spus tie acest lucru si care este garantia ca este real ceea ce ti s-a spus ? A facut cineva analize pe aceasta tema si a constatat ca intradevar dumnezeu exista si el n e-a facut ? Nu ce aberatii sustii atat tu cat si altii de acelasi nivel ca tine ? Nu spun ca sunt mai destept sau mai prost decat credinciosii dar eu cel putin gandesc , incerc sa vad lucrurile logic, nu merg orbeste pe o ideea a unor oameni primitivi care au impus religia cu forta prin milioane de crime abominabile. Biserica a inventat ideea de dumnezeu un ic pt a domina oamenii si pt a-i controla si asta intr-o perioada cand legile nu existau cum sunt acum. Tot timpul ii combateti pe cei ce-l reneaga sau nu-l recunoasc pe acest dumnezeu secret, tainic, invizibil, plasmuit cerandu-le sa aduca dovezi ca dumnezeu NU exista. Voi nu vedeti cat de aberanti sunteti ? Voi ar trebui sa fiti cei care aduc dovezi despre existenta lui nu noi. . Eu sunt ateu convins si nu cred intr-o divinitate care ne protejaza sau ne controleaza insa iti aduc la cunostinta ca nu am facut in viata mea rau cuiva voit sau in cunostinta de cauzasi am ajutat fara sa astept recompensa de la cineva. Am facut aceste gesturi din convingere si pt placerea mea, pt placerea de a vedea bucuria celui ajutat de mine. Ca sa fii OM, nu trebuie sa te prostesti invocand aceasta autoritate plasmuita de biserica. Cei ajutati de mine, erau atat de bucurosi incat te asigur ca pt ei eu am fost cel mai frumos lucru ce li s-a intam plat. Voi in schimb, ,,credinciosii'' si in special membrii extrem de numerosi ai BOR nu ajutati oamenii ci-i jecmaniti si aveti un comportament ca de la stapan la sluga. Crestinii sunt rai, cele mai rele creaturi de pe acest pamant si intolerante cu cei care nu impartasesc aceleasi ineptii ca si ei. De aceea sper din tot sufletul ca aceasta mizerie BOR sa dispara cel tarziu peste doua generatii. Astazi observ cu placere cum generatia de azi…

#121 tigani cati sunt? 21.10.2011 10:29

_____________________________

nu ma intereseaza cati musulmani, crestini, budisti si atei sunt.
ma intereseaza CATI TIGANI SUNT? CATI SUNT CORCITI? ca sa se stie cate cuptoare sa se faca.

#122 andreea 21.10.2011 10:30

_____________________________

Titlul articolului este usor nepotrivit.
Daca se analizeaza problema in detaliu, un practicant al unei religii se si comporta in consecinta, mai ales prin participarea cel putin saptamanala la intrunirile bisericii .
In Romania, procentul cetatenilor ce merg regulat la biserica (saptamanal) este undeva sub 40%.
Se poate deduce eronat ca restul populatiei este atee(fara niciun Dumnezeu), desi se declara crestina.
Nu, * nu este atee, nu este impotriva lui Dumnezeu, ci doar a evoluat spre secolul XXI si nu prea mai este interesata de niciun fel de religie.

#123 Eu 21.10.2011 10:34

_____________________________

Am decat sa spun un singur lucru pentru credinciosi si anume "cititi istorie" si apoi mai vorbim. Veti fi surprinsi sa vedeti cati a ucis "draga voastra biserica" incepand de la Cruciade si terminand cu inchizitia.

#124 nume 21.10.2011 10:35

_____________________________

Religia e una si spiritualitatea e alta!
A fi religios inseamna a fi slab, caci iti cauti puterea in ceva exterior, intr-un grup religios; pe cand a fi spiritual inseamna a fi puternic, caci iti gasesti puterea in interior. Omul spiritual gaseste pe Dumnezeu in interior si apoi il gaseste si inafara lui, pe cand omul religios gaseste un oarecare sprijin intr-un grup, intr-o turma. Probelema mare e ca turma a ajuns ratacita pentru ca si preotii (sefii de turma) sunt rataciti.

#125 Statisticianul 21.10.2011 10:39

_____________________________

Cati oameni fara D-zeu in Romania? Sa incepem cu primii: capii bisericii, apai politicienii, apai, restu...

#126 bunicu 21.10.2011 10:42

_____________________________

@bibi
e mai usor sa crezi in dumnezeu decat in tine,deaia toti il pupa in organ cand le merge bine.

#127 lula 21.10.2011 10:42

_____________________________

@CITITI BIBLIA ZILNIC SI IUBITI-VA UNII PE ALTII !


Am citit biblia si am descoperit un dumnezeu de o violenta fara margini. Dumnezeu trimite ,,oamenii lui''' evreii( doar ei sunt oamenii lui dumnezeu noi suntem ai lui draq, pana si aici se fac discriminari dar prostii nu vad) in alte tari si le porunceste sa omoare acele popoare, in special copiii si femeile. Dragoste de dumnezeu sau de draq ? Citind biblia de la cap la coada veti descoperi ca draq este mult mai b land si bun decat acest dumnezeu frusrat, egoist, razbunator si ucigas. L-a trimis pe David in tara .....olii si avea porunca sa omoare toate femeile, fetitele si animalele de sex ,,femeiesc''. Dupa ce David a mers cativa ani in acea tara, cand a intrat si a vazut femeile si copiii, animalele, s-a gandit ca acestia nu au nici o vina si a plecat spre ,,tara sfanta'' fara sa produca genocidul poruncit de ,,dumnezeul cel bun'' Iar a mers pe drumul de intoarcere cativa ani si cand sa intre in ,,tara sfanta'', a aparut un inger si l-a apostrofat astfel : de ce nu asculti porunca lui dumnezeu si sa omori ce ti s-a poruncit , vrei sa mori tu ?"" Atunci s-a intors David si iar cativa ani a mers, a ucis femeile, fetele si animalele de sex feminin si s-a intors in ,,tara sfanta''. La intrarea in tara po=o=lii, pardon, sfanta , a iesit ingerul in fata si i-a spus : bine ai facut ca ai ascultat cuvantul domnului, pt ca l-ai ascultat pe dumnezeu, iata, iti vei gasi nevasta grea(insarcinata caci pana atunci ea era stearpa ) Deci conform hartiei igienice numita biblia acel om a fost silit de dumnezeu sa faca un genocid monstruos si apoi drept multumire si-a gasit si nevasta bortoasa. Bai cu religiozitatea voastra, ca=c=a=t=i=va pe porcaria asta nu mai indemnati oamenii sa o citeasca. In biblie femeia nu este numita om ci doar femeie. Adica omul si femeia.

#128 piku 21.10.2011 10:44

_____________________________

Bah, asta cu titlul! Vezi ca si stapane-tu, CTP-ulea este ateu. Deja l-ai facut om fara Dumnezeu! Titlul este tendentios, care vrea sa arata ca ateii sunt un fel de neica nimeni pe lume, fara rost, fara identitate! Dar tu esti un smeker, care te ascunzi dupa un calculator reciclat din redactia ziarului. Bey, CTP-ulea, vrei respect atunci cand nu respecti pe altii?

#129 lula 21.10.2011 10:45

_____________________________

@andreea


Bine punctat, felicitari

#130 Octav 21.10.2011 10:53

_____________________________

Nu cred ca a il nega pe dumnezeu defineste pe atei. Care dumnezeu? Eu cred ca cei care sunt in negare sunt credinciosii, caci refuza sa accepte realitatea... Ateismul este in esenta libertatea de a gandi, fara a te baza pe prejudecati si prostii mostenite. Multor oameni foarte inteligenti le este frica sa fara asta. Unora, desi le este frica, le este imposibil sa nu gandeasca liber.
De aceea sunt ateu si sunt liber. Insa nu confundati libertatea cu anarhia. Ateii, in marea lor majoritate acheseaza la principiile unei vieti etice, motiv pentru care curentul predominant in sanul comunitatii atee este umanismul secular.

#131 bercea 21.10.2011 10:59

_____________________________

tzyganii sunt trecuti si-n tara sila roma, madrid, londra, washihton??vor vota legal in 2-10 locuri, cu puradei cu tot?

#132 Ioan 21.10.2011 11:12

_____________________________

Romania are suparator de multi ”crestini”, proportional cu gradul de educatie si civilizatie ; e un crestinism de conjunctura care nu respecta nici macar una din cele 10 porunci....eu ma voi declara ATEU si sper sa o faca multi !

#133 eu 21.10.2011 11:22

_____________________________

@lula
Nene, cand ai sa reusesti sa citesti Biblia pana la capat, nu pe sarite, si numai acolo unde se nimereste, si daca esti si inteligent -asa cum te pretinzi- ai sa tragi alte concluzii!!! Poate iei exemplul unora care -initial- au fost atei, dar au avut puterea sa o citeasca cu seriozitate din scoarta in scoarta! Exemplele cauta-le singur, daca intr-adevar esti inteligent!

#134 alex313 21.10.2011 11:22

_____________________________

#120 lula
Sunt ateu. Citeste cu atentie ce am scris :)

#135 alex313 21.10.2011 11:28

_____________________________

#133 eu
Sa citesti tu toata bibilia. Nu numai noul testament. E plina de aberatii si cruzime.
Dumnezeu a facut lumina in prima zi, dupa care abia in a 4 zi a facut soarele si luna....
A blestemat sarpele sa se tarasca pentru tot restul vietii...
Cain si Abel erau singuri pe pamant si au facut copii...
Dupa care urmeaza omoratul de tot felul de oameni care tine cam pana la noul testament.
E de asteptat avand in vedere ca a fost scrisa de un trib care nu stia nimic.

#136 nestor 21.10.2011 11:28

_____________________________

De ce sa ne ferim,si printre aceia care se declara formal crestini,sau,ma rog,practica formele exterioare ale credintzei,sunt suficientzi care prin conduita lor dovedesc ca sunt fara Dumnezeu...Despre atei,nimic rau de spus,atat timp cat respecta libertatea de cult a credinciosilor,si au bunul simtz de a-i nu batjocori sau ridiculiza"savant"pe cei care-si practica cultul religios..|Caci, ceea ce nu interzice legea,interzice bunul-simtz.

#137 1 21.10.2011 11:29

_____________________________

ROMANIA SPRE UN FALIMENT DIRIJAT ! Politicieni corupti, pe statele de plata ale masoneriei mondiale In Romania , bancile austriece au amenintat ca vor falimenta piata bancara europeana daca nu primesc fonduri de la statul roman. In consecinta politicienii autohtoni, au fost chemati la Bruxelles, unde li s-a cerut ca Romania sa angajeze acest imprumut. Acesti politicieni corupti, multi fiind pe statele de plata ale masoneriei mondiale, au elaborat rapid un plan de aservire a Romaniei printr-un imprumut debilitant, CEL MAI MARE IMPRUMUT FACUT DE ROMANIA VREODATA! Ca sa va fie foarte clar ca e o conspiratie: 1. SECRETISM (aflam din UE, prima oara, ce bani luam noi) 2. GRABA (repede, repede, au si venit sacalii FMI) 3.NU SE DAU JUSTIFICARI CLARE PENTRU UTILIZAREA SUMEI 4. Nu s-au organizat intruniri mediatizate, cu participarea cremei economistilor romani, unde sa se dezbata clar, pe fata, daca avem sau nu, nevoie de imprumut 5.Se evita declararea sumei totale! Asta va permite marirea ulterioara a sumei, la oridecit e “nevoie”. Unii afirma, 20 miliarde, dar e putin probabil, deoarece o tara, mai mica, ca UNGARIA, imprumuta 25 MLRD, iar noi numai 20? 6. Nu s-a indicat un organism clar de control, un sistem de indicatori de verificare a sumelor date 7. Dat fiind marimea sumei si conditiile globale deosebit de grave, precum si faptul ca in final, poporul roman va returna imprumutul, ar fi trebuit sa fie tratat cu o transparenta TOTALA, in mass media; de asemenea, sa se publice o lista cu ce bani se dau si cui? Deci, acestea sint definitorii unei FRAUDE DE PROPORTII, care i se pregateste poporului roman. In Ungaria, au argumentat inca de anul trecut ca au nevoie de 25 Miliarde. Au imprumutat si tot nu au putut evita recesiunea. Sa vedem, in continuare, ce se va face in mod real cu banii. Banii vor intra "virtual" in BNR, iar de aici vor fi dati in proportie de 80%, bancilor straine. Acesti bani, impreuna cu banii strinsi de la populatie, prin dobanzile…

#138 2 21.10.2011 11:30

_____________________________

Ca urmare, va rezulta imediat o devalorizare accentuata a leului, la cca 7…8 RON/EURO, se vor mari de cca 8 ori a impozitelor pe proprietati, se va mari TVA si in general toate taxele, cu scopul de a plati datoria. In urma procedurii de Asasinat Economic, tara va fi la dispozitia “firmelorprietene” FMI, care vor veni ca hienele sa se infrupte din ce a mai ramas din tara noastra. Vedeti aici cum actioneaza FMI: Daca nu credeti, aduceti-va aminte de anii ‘90, ce s-a intimplat inRomania. Cine sustine cel mai vehement acest imprumut? Dl. Guvernator Mugur Isarescu, care face parte din Comitetul executiv al Comisiei Trilaterale, unul din organele importante ale conspiratiei mondiale: Lista cu membrii Comisiei Trilaterale 2008. Daca domnia sa a afirmat acum doua luni ca totul e OK, ca avem suficiente rezerve, cum s-a schimbat atit de radical situatia, incit va fi nevoie sa imprumutam asa o suma mare, CEA MAI MARE DIN ISTORIA ROMANIEI? Ideea este ca acesti tradatori, vor aduce diverse date, diverse calcule si statistici contrafacute, sa-si ascunda hotia. Trebuie ca poporul roman sa fie ferm: daca actualul guvernator nu se pricepe sa administreze Banca Nationala, cu ce avem in acele conturi, sa plece! Guvernatorul Bancii din Islanda care A FALIMENTAT VOIT ISLANDA a Fost fortat de popor sa plece: http://www.itnsource.com/shotlist/ RTV/2009/ 02/11/RTV249809/ http://news. xinhuanet. com/english/ 2009-02/27/ content_10915777 .htm Trebuie sa ne trezim inainte ca sa ne falimenteze!Atentie foarte mare romani. Situatia nu e similara cu a anilor ‘90. Acum lumea se afla intr-o acuta recesiune. TOATA LUMEA! Exista un indicator real (nu poate fi manipulat), Baltic Dry Index, care arata cite tone marfa, se transporta intre porturi in lume. Acest indice a scazut de la 10,000 la 700, acum cu criza. Asta inseamna ca nu se mai transporta marfa de la producatori inspre consumatori, Se va consuma ce este in depozitele en-gros si dupa aceea , gata. http://www.rense.…

#139 3 21.10.2011 11:31

_____________________________

In SUA, in California (grinarul american) elitele nu dau apa pentru irigatii, in Australia a fost un incendiu devastator, in majoritatea tarilor e o seceta extinsa: http://www.cfbf. com/agalert/ AgAlertStory. cfm? ID=1062&ck= CD89FEF7FFDD490D B800357F47722B20 Deci, sintem complet expusi, securitatea nationala va fi complet compromisa cu acest imprumut si datoria noastra e sa-i oprim pe politicieni sa ia acest imprumut. Desi noi banuiam asta inca de anul trecut, Adrian Nastase arunca si el bomba: “Sunt presiuni externe pentru ca Romania sa ia imprumutul de la FMI”. Toata lumea se afla la acest moment, intr-o criza diabolic orchestrata de inalta elita mondiala, in special, familiile Rotschild si Rockefeller, cu scopul de a spolia toate popoarele lumii de bogatiile pe care le au si de a-si indeplini visul secular, acela de a conduce, pe fata, nu din umbra ca si pina acum,intreaga planeta. Aflindu-se pe ultima suta de metri, elitele au conceput aceasta criza, adica lovitura finala, acum 16 ani, prin conceperea bulei imobiliare din Statele Unite (Fannie si Freddy) si mai ales a bulei derivativelor. Au reusit prin coruptie si prin folosirea mass-mediei, care e 100% in mina lor, ca guvernele sa inchida ochii la escrocheriile unor escroci mai mici sau mai mari, gen Maddoff, sau la devalizarea a 125 Miliarde de dolari in Iraq, etc. Astfel ca la momentul pertinent, au denunutat chiar ei, escrocheriile ce se desfasurau, amplificind efectele prin presa si televiziune, declansind astfel criza. Criza au declansat-o cu scopul distrugerii tuturor sistemelor bancare ale statelor lumii, bazindu-se pe cea mai mare escrocherie si bataie de joc: BAILOUTUL BANCILOR FALIMENTARE IN SUA si UK; sa se dea din banii contribuabilor fonduri bancilor, fara nici un control din partea statului, fara sa le ceara actiuni in schimb, sau sa li le impuna conditii in favoarea cetatenilor. De altfel, primind acesti bani fara nici un control sau sistem de a fi verificati, bancherii imediat…

#140 4 21.10.2011 11:32

_____________________________

Banca Mondiala, pentru cine nu stie, este organic legata de Banca Rezervei Federale a SUA, care este o BANCA STRICT PRIVATA, nu se afla sub controlul guvernului SUA si unde actionari sint familia Rotschild 80% si Rockefeller, 20%. De asemenea FMI este un organ foarte “eficient” al acestor elite. Ca sa nu mai existe nici un dubiu, ca actuala stare este cauzata de conspiratie: Banca Rezervei Federala a stopat din 23 Martie 2006, * cantitatii totale de dolari in circulatie, pentru a se pregati pentru viitorul de acum. Astfel se tiparesc bani fara acoperire, in nestire si nu se stie exact valoarea inflatiei: http://safehaven.com/article- 4108.htm Comisia de verificare a bursei americane, SEC, a fost informata acum. 10 ani, ca escrocul Madoff desfasoara un joc piramidal tip schema Ponzi (Caritas), dar nu au luat nici o masura sa investigheze. De altfel, in ultimul film, The Obama Deception (Inselaciunea lui Obama), patriotul si luptatorul american impotriva Noii Ordini Mondiale, Alex Jones, ilustreaza foarte sugestiv ce s-a intimplat in lume in ultima vreme. Cu banii FURATI de la oameni, elitele si-au permis sa ruineze piata petrolului. De ce? Ne-a spus Soros de ce: Pentru ca mai exista tari rebele, cum e Iran, Rusia sau Venezuela care nu vor sa joace cum le cinta Noua Ordine Mondiala. Si chiar el, spune cu satisfactie, ca Chavez nu poate finanta o revolutie bolivara cu 40$/baril si ca lui Ahmadinejad nu-i da mai mult de un an ca presedinte. Cu banii furati, elitele mentin pretul scazut la aur, si il cumpara in cantitati industriale. Intre timp se tiparesc cantitati necontrolate de bancnote care vor prabusi in viitorul apropiat moneda SUA. Elitele cumpara cele mai valoroase proprietati, firme si bunuri pe nimica toata. Cu o parte din acesti bani furati, isi angajeaza ARMATE PRIVATE, deoarece se asteapta ca in momentul cind oamenii vor afla de marea tradare, sa protesteze cu violenta. In SUA platesc firma Blackwater, actual Xe (ce a actionat in Iraq), iar in Europa…

#141 5 21.10.2011 11:34

_____________________________

Produc niste arme biologice ingrozitoare, pe care le vor prezenta ca aparute ca rezistenta la antibiotice, dar de fapt obtinute prin militarizarea si modificarea genetica, in laboratoare, a unor stafilococi, printre care necrosis fasciis si stafilococul pyogenes, precum si variante super rezistente al stafilococului aureus. Ele vor “aparea” in lume ca o ciudatenie la inceput, insa fac ca antraxul sau ciuma bubonica sa para ca o plimbare prin parc: Au introdus in toate produsele alimentare, in sucurile racoritoare, batoanele energetice, etc. sirop de porumb, HFCS (High Fructose Corn Syrup) care prin tehnica de fabricatie contine doze mari de mercur, care produce diabet si alte afectiuni grave: SUA au amenintat India, dupa ce aceasta a interzis comercializarea Coca Cola şi Pepsi Cola, datorita concentratiei mult peste limita admisa de pesticide http://www.chicagotribune.com/ features/lifestyle/ health/chi- mercury-corn- syrupjan27, 0,2801323. story Lista produselor in care se gaseste sirop de porumb (HFCS). Veti fi socati de ceea ce aflati: http://www.accidentalhedonist. com/index.php/2005/ 06/09/foods_ and_products_ containing_ high_fruct De asemenea nelipsitul Glutamat de sodiu - MSG, sau E621, ce se foloseste ca potentator de aroma, in mai toate supele la plic si adaosurile de mincare tip Vegeta. http://www.ecomagazin.ro/vegeta-mult-gust-multa-sare/ Vedeti in acest clip, ce afectiuni grave produce acest aditiv alimentar. Ne-au introdus in circuitul alimentar aluminiul, un metal care s-a demonstrat clar ca produce boala Alzeheimer: http://www.alzheimer.ca/english/ disease/causes-alumi.htm Au introdus in vaccinuri, pe care ne obliga copilasii si pe noi sa le luam, diferite substante, saruri de aluminiu, mercur (Thimerosal), celule prelevate de la fetusi***, care destabilizeaza sistemul imunitar al organismului si produc cancer, SIDA si deseori chiar moarte: http://www.squidoo. com/vaccinestras hdna

#142 @eu 21.10.2011 11:35

_____________________________

stiu multi.
dar ca sa-ti fie mai usor si sa nu te smintesti de la greselile preotilor, incepe mai intai a te gandi mai mult la pacatele tale, fara sa te indreptatesti, daca poti. E un exercitiu mintel care poate sa ajute.

#143 6 21.10.2011 11:35

_____________________________

Despre celulele de fetusi *** din vaccinuri, s-au descoperit lucruri terifiante: http://lizditz. typepad.com/ i_speak_of_
dreams/2009/ 01/vaccines- and-fetal- cell-lines. html


Vaccinuri contaminate cu virusul HIV, descoperite in SUA, au fost retrase si vindute apoi in EUROPA, infectind mii de hemofilici.


http://www.ahrp.org/infomail/ 0503/22.php


In apa de baut a oamenilor se adauga fluor (in SUA si alte tari).
Fluorul afecteaza nivelul general de inteligenta; aviz numarul mare de copii retardati care se nasc: http://www.fluoridealert.org/ health/brain/


DAR SI IN ORICE PASTA DE DINTI DIN LUME: http://www2. fluoridealert. org/Alert/United-States/ National/ Toothpaste- How-Safe


In Europa si la noi se introduce clor, care produce cancer, eczeme si boli grave de inima: http://www.fluoride alert.org/ health/brain/


In sarea de bucate, sarea de masa, se introduce CIANURA! Verificati chiar dvs, pe pachetul de sare, ce contine E535 (ferocianura de sodiu) sau E536 (ferocianura de potasiu), ca agenti anticoagulare.
In stomac sau lichide, ferocianura disociaza in mai multi compusi, dintre care SI CIANURA. Cu fiecare lingurita de sare, introducem in noi CIANURA.
Cine are nevoie sa consumam in orice mincare, cianura? Verificati chiar dvs.

Toate medicamentele care se prescriu, de fapt trateaza efectele si nu cauzele bolii. Aceasta permite mentinearea oamenilor bolnavi in continuare si beneficii de zeci de miliarde, pentru firmele de farmaceutice

#144 7 21.10.2011 11:36

_____________________________

Ca sa ne omoare si mai eficient vor sa voteze in Europa si SUA, Codex Alimentarius, prin care vor sa priveze oamenii de vitamine,
aminoacizi esentiali, sa introduca numai hrana modificata genetic(GMO). Adica de exemplu, vor sa declare vitamina C, medicament cu distributie controlata, ca si heroina, pe care sa o poti lua numai
pe reteta. Spre norocul nostru, niste oameni curajosi au oprit aceast abominabil atentat in Europa (pe moment). In SUA, e in stadiul final de aprobare.


Sterilizarea barbatilor, prin introducerea in alimentatie a unui soi de porumb modificat genetic, care contine o gena a sterilitatii, precum si sterilizarea prin vaccinare, a femeilor:http://www.healthfr eedomusa. org/?p=563


Tot pentru reducerea numarului de familii, si deci a copiilor, se voteaza in toata lumea, legi care dau drepturi “excesive” femeilor si copiilor, cum este acum si in Romania, care de fapt vor descuraja oamenii sa-si mai intemeieze familii si sa apeleze la “servicii” platite. In acest fel, statul poate incasa impozit pe prostitutie si e sigur ca nu se mai nasc atiti copii, exact cum s-a trasat
calea de scoala eugenica britanica, la inceputul secolului, prin Bertrand Rusell.

Prin aceste legi, vor face ca oamenii sa fie si mai insingurati, deci mai expusi la manipularea psihologica. Sa nu uitam ca miscarea feminista, nu a avut decit scopul ca femeile sa mearga si ele la servici, si sa creasca masa persoanelor impozitate, concomitent cu scaderea numarului de copii. http://www.bibliotecapleyades. net/sociopolitica/sociopol_ globalelite05. htm

#145 8 21.10.2011 11:37

_____________________________

De asemenea, elitele vor sa chip-eze toti oamenii, cu scopul de control complet. Si la noi, doresc introducerea peste noapte a
buletinelor, permiselor auto si pasapoartelor cu CHIP, sub motivul ca asa e modern, dar de fapt e etapa pregatitoare pentru implantarea CHIP-ului RFID, in mina (RFID=Radio Frequency Identifying
Document).

Astfel au timp sa realizeze reteaua utilizata la citirea chip-urilor, de la distanta si creaza o obisnuinta in a accepta aceste chipuri. Vedeti aici ce-i spune Nik Rockefeller lui Aaron Russo (pentru ca a spus lumii acest secret, Arron a fost ucis, desi amandoi sunt evrei!).


Chip-urile au o mica baterie de litiu, care doar la o mica fisura, se scurge in fluxul sanguin. Acest litiu e o otrava puternica, care
produce moartea in niste chinuri groaznice.



Deoarece, schimbul liber de informatii intre oameni, pe internet, este foarte deranjant pentru aceste elite, care fac eforturi enorme sa blocheze orice informatii in mass media controlata de ei, au inceput sa ia masuri de a desfiinta forma actuala de internet.
Astfel ei preconizeaza implemetarea accesului pe baza biometrica la furnizor si siteurile vor trebui “aprobate” .

Acestea au fost deja implementate si testate in China, unde functioneaza perfect. Vor incepe de la interzicerea site-urilor pentru adulti, de jocuri si in final vor interzice
site-urile “deranjante”. De altfel, politicienii corupti din Romania, au si votat pe ascuns, in perioada summitului NATO la Bucuresti, ascultarea telefonului, interceptarea mailului si inregistrarea siteurilor pe care navigam. Deci impreuna cu chip-area, se doreste un control absolut, a ceea ce facem, unde ne
aflam, citi bani avem, ceea ce cumparam, ce mincam, la ce filme ne uitam, ce ziare citim.

#146 9 21.10.2011 11:38

_____________________________

ELITELE VOR UN CONTROL COMPLET. Si daca noi ne razvratim, vor da comanda de blocare a CHIP-ului. Din acel moment, omul inceteaza sa mai “existe” social. Acesta e genul de control pe care il doresc. DE ALTFEL SCOPUL FINAL AL CRIZEI, va fi ca dupa distrugerea completa a economiilor si sistemelor bancare, oamenii sa fie atit de ingroziti si de terifiati de lipsuri de tot felul, incit vor cere guvernelor sa faca ceva. Atunci, elitele, care asta de fapt si asteptau, vor aduce in prim plan, BANCA MONDIALA, cu O SINGURA MONEDA, VIRTUALA, care va fi introdusa electronic pe chip-ul din mina. Ca urmare a foametei si a lipsurilor, oamenii vor ACCEPTA DE BUNA VOIE ACESTE CHIP-uri: http://www.prisonplanet.com/ globalists- exploit-financia l-meltdown - in-move-towards- one-world- currency.html Dupa consultarea acestor materiale, cred ca nu mai aveti nici un singur dubiu, ca este o monstruoasa conspiratie antihristica, impotriva sanatatii, libertatii si in final, a existentei umane. A fost prezenta global, o situatie ce se prezinta extrem de grava si * pentru viitorul nostru si al copiilor nostri. Va rog sa transmiteti aceste informatii tuturor prietenilor si cunoscutilor, situatia este atit de grava incit nu permite nici o intirziere. Daca nu va ginditi la voi, ginditi-va la copiii dvs. si la cei dragi, care vor avea de suferit daca nu luam masuri acum imediat. ACEST IMPRUMUT TREBUIE SA FIE APROBAT SAU DEZAPROBAT DOAR PRIN CONSULTAREA POPULATIEI PRIN REFERENDUM. Nu ne putem baza ca altii sa gindeasca si sa actioneze pentru noi. Nu ne putem baza pe politicieni, sau pe guvernanti. Ei sint “informati deja”, lucreaza puternic la indeplinirea agendei elitelor si oricum si-au luat mijloacele lor de protectie. Dar ceea ce nu stiu ei, saracii, este ca si ei vor sfirsi ca noi, poate chiar mai rau, pentru ca in final, dupa ce-si vor fi sfirsit misiunea, stapinii lor, or sa se descotoroseasca de ei, ca stiu deja prea multe, cum au facut tot timpul cu tradatorii, in istorie.

#147 UN ROMAN 21.10.2011 11:41

_____________________________

SUPEEEER TARE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MULTUMIM ,ORICINE AI FI, 1,2,3,4,5,6,7,8,9

#148 un pacatos 21.10.2011 11:51

_____________________________

@iula
dar Dumnezeu s-a intrupat si Hristos este un personaj real. El este imaginea lui Dumnezeu. Urmareste atent comportamentul lui Hristos si poate o sa-ti dai un pic seama de "imaginea", chipul lui Dumnezeu.

Sa nu citesti direct Vechiul Testament, poti sa nu-l intelegi sa-ti para violent si dur.
Ca sa intelegi mai bine Vechiul Testament parintii recomanda sa citesti mai intai Evanghelia dupa Matei, ca sa intelegi Vechiul testament prin prisma lui Hristos.

http://hristosestealstrainilor.*.com/2010/01/de-ce-hristos-este-al-strainilor-un.html

#149 ATENTIE, ROMANI!!! 21.10.2011 12:02

_____________________________

antirecensamant2011.wordpress.com

#150 ron 21.10.2011 12:04

_____________________________

Câţi oameni fără Dumnezeu există în realitate în România? Pai, daca-i punem la socoteala numai pe popi, tot ar fi vreo doua sute de mii. Iar daca-i mai adaugam pe cei care trecand cu masina prin fata unei biserici isi fac cruce de cateva ori, pentru ca putin mai incolo sa-l injure pe batranul care ,,se misca prea incet" pe trecerea de pietoni, sau pe cei care-si freaca portmoneul de racla cu moastele veunui sfant, iaca se fac ceva milioane. Dar eram sa-i uit pe cei care ocupa primele locuri pe o asemenea lista: politicieni, judecatori (corupti). Aici nu sant sigur daca paranteza nu-i inutila. Si ar mai fi destui.

#151 un pacatos 21.10.2011 12:07

_____________________________

dar ce zic ateii de suflet. Exista suflet ori nu? Sau omul inseamna numai trup?

#152 gabi 21.10.2011 12:08

_____________________________

nu crezi in ceva mai bun doar pentru a fi un numar intr-o statistica! nu poate fi numit ateu acela care crede in ceva (nu neaparat in dumnezeu, alah, budha) ci si in cuvantul dat (adica in oameni). credinta in ceva este hrana sufletului si nu a mintii.. trebuie sa crezi cu inima si nu cu creierul... pacat.. am senzatia ca multi care au scris comentarii aici au facut-o sa-si vada ineptiile.

#153 Palcau 21.10.2011 12:16

_____________________________

recesamintul populatiei s-ar parea ca are intentii si interese politice ascunse , doar vin alegerile anul viitor si le trebuie cnp-urile cetatenilor pentru fraudarea alegerilor de catre actualii guvernanti, asta-i perceptia mea.

#154 vortex 21.10.2011 12:24

_____________________________

@gabi
nu e rau deloc ce afirmi ,Gabi !!!!
bravo!!!!!

#155 @Darwin 21.10.2011 12:36

_____________________________

@ Darwin, esti prost de mori. Problema e ca din cauza ratatilor ca tine, se fura bani de la buget pentru temple sectante, construite in spatele Parlamentului Romaniei.

#156 Ralu 21.10.2011 12:47

_____________________________

Articol scris prost si tendentios, salvat oarecum de citarea persoanei din final. Expresia "fara Dumnezeu" a incetat de mult sa se refere la religie, are intotdeauna un sens negativ si, in contextul de fata, cam condescendent. Atunci cei care cred in mai multi zei, cum se cheama? Ca sa nu mai zic ca a numi ateismul o confesiune e ignoranta crasa.

#157 eU 21.10.2011 12:48

_____________________________

Eu cred ca fiecare om are dreptul sa fie crestin sau nu, religios sau nu. Cand vine statul si te intreaba ce crezi, sau daca crezi deja nu este in ordine! Problemele de constiinta ar trebui lasate in seama individului si cred ca nimeni nu are dreptul sa il forteze nici macar sa declare ceea ce crede, daramite sa creada ce doreste majoritatea. Daca recensamantul ramane doar o statistica pur informativa atunciar fi acceptabil. Dar, datorita faptului ca intrebarile sunt uneori foarte personale si intra in intimitatea individului, ma indoiesc cum ca informatia nu va fi folosita si in alte scopuri. Natiunea romana se lauda ca este crestina de 2000 de ani, dar a fi crestin nu inseamna sa fii botezat de un preot la o biserica sau alta, sa fii crestin inseamna sa fii un crestin practicant, care sa vezi interiorul bisericii nu numai de pasti, rusalii si craciun, ci cat se poate de des, adica saptamanal, asa cum cere oranduirea bisericii din care ne laudam ca facem parte.
Pe de alta parte, mai exista riscul ca biserica majoritara sa ajunga in posesia acestor date si sa sicaneze pe cei care sunt declarati minoritari.
Discutia ca exista Dumnezeu sau nu, ca lumea a fost creata sau nu, asta tine de convingerile fiecaruia, dar, asa cum spunea cineva (imi scapa acum numele), citez din memorie -"daca crezi ca exista Dumnezeu si de fapt nu exista, nu ai pierdut nimic, dar daca nu crezi ca exista Dumnezeu si El totusi exista ai pierdut totul"! Ar fi bine sa meditam toti la acest lucru!

#158 Primaria Sacele 21.10.2011 12:56

_____________________________

CORNEA IOAN - "PROTOPOP" ESTE DE O RAUTATE DESAVARSITA la sacele brasov
EVENGHELIA PRIN MOARTE SE CAPATA
CATI OAMENI A UCIS? CUNOSTE INTERLOPII....
ACEST OM SA PLECE DE UNDE A VENIT ,ADICA DE LA FAGARAS.PUNCT!
0722624073

#159 oarecare 21.10.2011 12:58

_____________________________

prea multi . pedeleii si pupinbashistii criminali

#160 cristi 21.10.2011 13:14

_____________________________

@oarecare
Ooo, stai sa vezi cati sunt din "ailalti". Is majoritari in tara din pacate. Vezi ce bine o duce tara cu ajutorul lor? Mult succes la lupta de clasa (evident, clasa muncitoare, voi va pricepeti la munca...altora) :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.