4 noiembrie 2009

Inceputul

Copilaria mea pot spune ca a fost fericita. De fapt, cred ca majoritatea adultilor gandesc asa despre copilaria lor. Sau nu?
Privind acum in urma, totul pare ca un vis...
...ce frumos ar fi sa te poti intoarce in timp... macar pentru a vizualiza unele momente frumoase din viata ta sau/si pentru a repara unele greseli pe care le-am facut in trecut...
Toti facem greseli pentru ca suntem oameni.

Exista momente si trairi din trecut la care ne gandim pe tot parcursul vietii si ne inchipuim "oare cum ar fi decurs viata mea daca actionam altfel in respectiva imprejurare?"
"Oare viata mea ar fi fost mai frumoasa daca faceam alta alegere in acel moment?"
Orice alegere, aparent neinsemnata, pe care o facem, ne poate schimba viata in bine sau in rau.
Poate te intrebi: "Cum imi poate schimba viata, faptul ca mi-am turnat cafeaua intr-o ceasca de culoare rosie si nu alba?"
Prin simplul motiv ca ai ales o anumita culoare, asta se va concretiza in subconstient, ceea ce te va face sa gandesti intr-un anumit fel, sa iti aduci aminte de anumite lucruri, sa iti induca o anumita stare de spirit.Toate cumulate iti vor influenta deciziile pe care le vei lua in continuare si intr-o anumita masura, mai mica sau mai mare, iti va schimba viata.
Orice gand pe care il avem, chiar daca il punem in practica sau nu, cred ca ne schimba viata, chiar fara sa ne dam seama...
Exista oare un destin pentru fiecare?
Sincer, nu stiu ce sa cred.. dar luand in considerare ceea ce am scris mai sus, destinul nu exista pentru ca iti poti schimba viata oricand, dar poate asta nu e decat o iluzie si in final toti avem un drum prestabilit..

<< Inapoi la prima pagina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.